Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2016-01-03 13:12:23
Shikime: 12491
Raporto

Likes: 17 Dislikes: 2

Titulli: Kush pret nje peme, pret nje jete!!!

Lloji: Analize letrare
Tema: Kush pret nje peme , pret nje jete!!!
Autori: Selina Temko
Shkolla: Sotir Gura
Klasa: klasa e 7
Qyteti: Korce
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Eh, e cfare jane pemet per ne? Sigurisht qe pemet jane gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse pa to ne nuk do mund te jetonim. Pemet na falin qetesi dhe per me teper nje butesi te paharrueshme.Ne kurre nuk duhet ti presim pemet sepse pemet jane burim i jetes sone.Kohet e fundit njerezit kani filluar ti presin pemet per nevojat e tyre.Ne Shqiperi prerja e pemeve ndodhe per qellime perfitimi dhe me pas per ndonje shkak tjeter.Disa njerez nuk e dine se ca do te thote te presesh nje peme, ndaj dhe presin peme pa kriter,por une edhe pse jam ne nje moshe jo shume te madhe perseri e di cdo te thote te presesh nje peme ndaj dhe e mbyll me nje fjeli te vetme e cila eshte:"Kush pret nje peme, pret nje jete"...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Selina Temko - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Kush+pret+nje+peme%2C+pret+nje+jete%21%21%21/4716


Vepra te ngjashme
nata.
Lloji: Analize letrare
Nate.po erresohej.Do te rrime te gjithe se bashku ne shtepi,mendoja me vete.papritur gjemoi.u tremba...
Nderi i nje femre
Lloji: Analize letrare
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po...

Lloji: Analize letrare
DHURATAT E DITELINDJES Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Daj...
SUMMER SEASON
Lloji: Analize letrare
SUMMER SEASON All seasons are beautiful but best of all is Summer. During the summer there is a lot...
endrra
Lloji: Analize letrare
ne enderr dua te te flass dhe me grusht do te godas perse mua ti sme flet ta dish do te hudh ne ...
Këndon Saidja me z...
Lloji: Analize letrare
Këndon Saidja me za ne mal Mendon se spo ndin askush Gjith uçk ja po ndëgjon Sa mir saidj...
Prirjet dhe aftesit...
Lloji: Analize letrare
Prirjet dhe aftesite Jane zotesi qe i kemi perfituar permes pervojes.Sa me shume te kemi aftesi ...
drejtesia
Lloji: Analize letrare
Ne fjalorin e gjuhes se sotme shqipe, fjala “drejtesi” perkufizohet: 1. Te qenit i drejte, cile...
Dashuria ndaj atdhe...
Lloji: Analize letrare
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ. Athde im ka shume his...
qyteti im
Lloji: Analize letrare
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e ma...
Nena
Lloji: Analize letrare
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dh...
lumturia ime
Lloji: Analize letrare
Lumturia eshte shume e rrendesishme per ne nese ti nuk je i lumtur do te thot se askush nuk te do p...


Komentet e fundit!

Emri: fan
Email: fan156@gimail.com
Komenti: me pelqen shume
  Pergjigju

Emri: fan
Email: fan156@gimail.com
Komenti: Edhe une mora 10 ne klase sepse bera esen tende! Kisha tere diten qe kerkoja nje ese!
  Pergjigju

Emri: esklajda.esi
Email: era.esklajda@hotmail.com
Komenti: shummmmmmmmmm eseee e mire... flm me ndihmuat per ne shkolle mora noten 10!!!! flmmmm!!!
  Pergjigju
Emri: redi.redi
Email: redi.redi@yahoo.com
Komenti: edhe un 10 mora... flm selina temko...

Emri: redi.redi
Email: redi.redi@yahoo.com
Komenti: shum ese e bukur...thnx
  Pergjigju

Emri: Romina
Email: Rominaromi@hotmail.com
Komenti: shume e bukur.
  Pergjigju

Emri: Delina
Email: delina@hotmail.com
Komenti: shume ese e bukur dhe e thjeshte...flm selina.
  Pergjigju

Emri: Sajmir
Email: Sajmir@yahoo.com
Komenti: shume ese e bukur.. bravo
  Pergjigju

Emri: redinela
Email: redinela@yahoo.com
Komenti: shum flm me ndihmove vertet shume, ishte shume e bukur...
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.