Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-07-02 23:55:18
Shikime: 4216
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 6

Titulli: Nderi i nje femre

Lloji: Analize letrare
Tema: Nderi i nje femre
Autori: anonim
Shkolla: X
Klasa: X
Qyteti: X
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te pranosh ti veten dhe faktin qe "nuk je me e virgjer" por nje "femer" tani me, atehere mos prit nga askush ta bej ate per ty! 
Nuk ke bere asnje krim, dhe as deshtove ne jete duke bere dashuri! Mos paragjyko ti veten ne rradhe te pare, dhe si rrjedhim nuk do ta bej asnje ndaj teje...
Edhe nese e bejne e dashur femer, thjesht do mesosh te mos degjosh dhe mos ndikohesh nga ata qe s'kane me cfare merren ne jeten e tyre por bejne objekt bisede mardhenjet seksuale te tjetrit!
Une do te uroj te jetosh nje jete te mbushur plot me dashuri, dhe lidhje te shendosha seksuale 
Meso se virgjeria nuk eshte nder! Nese ndonjehere do te nevojitet te tregosh ku eshte nderi yt, 
atehere mire do besh "atyre" tu tregosh rrugen-deren dhe te pranosh ne jeten tende njerez,
jo "copa mishi" qe bazojne nderin ne siperfaqen e nje cipe!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Nderi+i+nje+femre+/6440


Vepra te ngjashme
Vellai im
Lloji: Analize letrare
E mbaj mend kur ishim te vegjel.Ehhhh sa here u rrihinim me njeri-tjetrin.une ateher nuk e dija dhe ...
Letra e Tatjanes
Lloji: Analize letrare
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vep...
Alkimisti
Lloji: Analize letrare
Cdokush ne femijeri enderronte per gjera qe do me cdo kusht ti arrijme ne te ardhmen. Jane enderrat ...
Nje engjull
Lloji: Analize letrare
Nje engjull Nje pafundsi yjesh gjenden ne qiell, te hysh e te shikosh eshte si nje det i thelle...
prilli i thyer
Lloji: Analize letrare
Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne ca...
Nje dite dimri
Lloji: Analize letrare
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . F...
Krenar si nje shqip...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vle...
Ese filozofike:Unë...
Lloji: Analize letrare
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fil...
Familja ime
Lloji: Analize letrare
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe ...
gjyshja
Lloji: Analize letrare
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si d...
flamuri
Lloji: Analize letrare
28 netori 28netori nje, dit e shnuar. fes e madhe ne vlor te gjith me flamui ne duar. e g...
nena
Lloji: Analize letrare
E kush tha se ekzistojne shtate mrekulli ?? Mos hrrova mrekullin e vertet ..... Ku mes dhimbjesh , g...


Komentet e fundit!

Emri: STEFAN CVAJG
Email: crtvaveerh@gmail.com
Komenti: Kopje e paster. E gjen dhe diku tjeter te postuar shum heret, qe ne 2012. Pse o njerez postoni punen e te tjereve sikur eshte e juaja. S'jeni te afte te shkruani vete? Ateher me mire mos shkruani por vetem lexoni ato qe kane shkruar te tjeret.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.