Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7702
Data e postimit: 2021-06-01 21:14:13
Shikime: 14291
Raporto

Likes: 21 Dislikes: 3

Titulli: Tartufi

Lloji: Analize letrare
Tema: Bisedë Letrare
Autori: Ermes Hoxhalli
Shkolla: Gjimnazi Fuat Babani Bilisht
Klasa: X-C
Qyteti: Bilisht
E-mail: hoxhalliermes25@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


BISEDË LETRARE

TARTUFI




AUTORI I VEPRËS “TARTUFI :

MOLIER

Molieri lindi më 15 janar 1622 e vdiq më 17 shkurt 1673.
Molieri (Zhan Batist Poklen) është një nga figurat më të ndritura të letërsisë botërore, që hodhi themelet e komedisë franceze. Jetoi veprimtarinë e vet dramatike në të ashtuquajturin “shekull të artë” të monarkisë absolute, që shënonte etapën më të lartë të feudalizmit si rend shoqëror dhe fillimin e shpërbërjes së tij. Së bashku me disa dashamirë të vet, formon një trupë me nëntë aktorë, të cilën e quan “Teatri mbreteror”, pikërisht në këtë kohë e ndërroi emrin dhe u quajt Molier. Ai ushtronte në të njëjtën kohë detyrën aktor, regjisor, drejtues trupe dhe autor tekstesh. Jeta e tij ishte lidhur ngushtë me teatrin. Duke i shpërthyer rregullat e ngurta të doktrinës klasiciste autor-aktor-regjisor, në emër të arsyes e të logjikës së shëndoshë, krijoi komedi, e cila godiste çdo ves ose shfaqje negative të kohës dhe të njeriut në përgjithësi. Temat delikate që trajtonte, i nxirrnin shumë telashe në jetë. Për shembull, vënia në dukje e hipokrizisë së klerit tek Tartufi, e detyroi ta përpunonte tri herë tekstin për ta shpëtuar nga censura, ndërkaq guximin për ta shfaqur me çdo kusht para publikut, e pagoi me shkishërim.

VEPRA TARTUFI

Tartufi është nder komeditë më të njohura të Molierit dhe nder pjesët më të suksesshme të repertorit botëror të teatrit.
Suksesi i këasaj komedie mbështetet në realizimin mjeshtëror të figurës të Tartufit , hipokrit e mashtrues.


KOHA

Varianti i parë i komedisë Tartufi u shkrua në vitin 1664, dhe komedia u luajt vetëm njëherë përpara një publiku shumë të vogël në oborin mbretëror sepse autoritetet fetare ndërhynë menjëherë dhe vepra u ndalua. Mbas 5 vjetësh më vonë pasi Molier e kishte përpunuar disa herë ai ariti që ta shfaqë përpara një publiku të gjerë.





TEMATIKA E VEPRËS TARTUFI

Vepra Tartufi sigurisht që trajton shumë tematika të ndryshme në shumë aspekte që lidheshin me mynyrën e jetës në atë kohë por që janë edhe sot aktuale. Një ndër tematikat më kryesore është roli i familjes në shoqëri dhe besimi ndërmjet antarve të familjes , pikërisht dhe vetë Molier në vepër familjen e përcan në dy grupime në njerin bëjnë pjesë Orgoni dhe zonja Pertelë, dhe në njerin grup Elmira,Marjana,Damisi që nuk besojnë lehetë tek një person që e sjell babai dhe buri i Elmirës në shtëpinë e tyre duke e prezantuar si një mik. Pikërisht mbas këtij akti kemi dhe rrjedhojnë e ngjarjeve të tjera.


SUBJEKTI

Tema e komedisë “Tratufi” është: “hipokrizia e shtresës klerike që mundohet të pasurohet në mënyrë shumë të shpejtë,duke shfrytëzuar besimin që kanë të tjerët për profesionin e tyre të shenjtë dhe mendjelehtësinë e shtresës borgjeze që një kohë bëhet viktimë e hipokrizisë klerike”. Subjekti i veprës përbën ballafaqimin e dy shtresave shoqërore asaj klerikale dhe feudale e cila dobësohej gradualisht si ekonomikisht edhe politikisht dhe në atë borgjeze e cila fuqizohej në mënyrë të pandalshme.


Familja e Orgonit është një familje e qetë, mikpritëse dhe besimtare.
Në këtë familje flitet vetëm për Tartufin , të cilin Orgoni e ka zënë mik kohët e fundit dhe e ka bërë si njeri të shtëpisë. Orgoni dhe mamaja e tijë nuk pushojnë së e lavdëruari dëlirësinë dhe dashurinë e Tartufit , madje u kërkojnë të gjithë pjestarve të familjes të sillen sipas porosisë të tjë. Ndërsa Elmira , Mariana dhe Damisi nuk e durojnë dot këtë gjëndje në shtëpinë e tyre , këta Tartufin nuk e shohin vetëm si një njeri te ri në shtëpinë e tyre por një njeri i cili shfrytëzon besimin e Orgonit , madje Orgoni e bën dhe trashigimtar të pasurisë së tijë Tartufin.
Mirpo Orgoni nuk kupton asgjë përvec se mendon se Tartufi është i dërguari i zotit , por Tartufi në të vërtetë është një person hipokrit , shtinjak e mashtrues që ka synime të këqija kundrejt familjes së Orgonit.
Orgoni arin dhe të përzejë djalin e tijë nga shtëpia dhe është i gatshëm që vajzën e tijë Marianën ta ndajë nga i fejuari dhe ta fejojë me Tartufin , pikërisht këtu ndërhyn dhe mer një rol tjetër në vepër gruaja e Orgonit e cila do të ndalojë këtë marëzi dhe do të provojë se Tartufi është një hipokrit në sytë e Orgonit .
Elmira demaskon Tartufin me grackën që ajo ka ngritur , dhe e zbulon në të vertetë se kush është Tartufi dhe në sytë e Orgonit.
Mirpo Tartufi e ka paditur Orgonin tek Mbreti njëkohësisht thërret përmbaruesit që ta nxjerrin nga shtëpia .
Çdo gjë varet në dorën e mbretit tani , vallë do i besojë Tartufit apo Orgonit dhe familjes së tijë?


ANALIZA E PERSONAZHEVE



1.Tartufi: hipokrit,shtinjak, mashtrues , përfitues i rastit , i zgjuar , vepron me kujdes, mendohet mirë para se të kryej veprimet, analizon me vemendje, njeri me synime të liga ,


2.Elmira : e urte, e zgjuar , e bukur , elegante , e matur , vepron me kujdes dhe shkathtësi , mosbesuese , punetore , demaskon Tartufin , e guximshme , sakrifikuese

3.Orgoni: preja e Tartufit, idiot,perules, i bindur, jo i zgjuar , i marre , i roberuar ndaj Tartufit , fanatik , kokforte , naiv , sinqeriteti i tepruar

4.Damisi: i drejte , i zgjuar , i nenvleresuar , i pabesuar , “ i pahndeur tradhetar dhe genjeshtar” , i vendosur kunder Tartufit , i irrituar , i pabindur , gjaknxehte

5.Zonja Pernele: grua plake, llafazane , fanatike e madhe , grua e dobet menderisht , me zakone , karakter autoritar , e sinqerte , arrogante , e verbuar nga Tartufi

6.Mariana: e urte, e bukur , e ndjeshme , e bindur , e ndrojtur , e dashuruar

7.Kleanti: kunati, ligjvënësi i familjes, i mprehte , vepron shpejt

8. Lorenci: i pabese, sherbetor, servil , perules

9.Valeri: i dashuruar mbas Marianes , e do ate me cdo kusht

10.Dorina: asnjeanese , analiste e mire, kritike , e guximshme ,e mencur , gjykim i shendoshe dhe praktik

VEÇORI STRUKTURORE TË VEPRËS :

Vepra Tartufi e cila është një komedi e cila sipas Molierit i përket llojit të komedisë të karaktereve e cila është e ndarë në 5 akte .
Molieri përzgjedh fjalët duke i kombinuar ato dhe duke ndertuar vargje shume te spikatur dhe dialog që ai e nxit ndërmjet personazheve duke perdorur epitete metaforike , similtuda dhe shumë figura të tjera letrare .
Ai përdor gjithashtu edhe pyetje retorike që i vendos personazhet të mendojnë përpara se sa të veprojnë në këtë rast kemi pyetjet e Tartufit kundrejt Elmirës .
Tartufi përmend qiellin,Zotin,Hyjin,mëkatin,d jallin, pra përdor një fjalor të tërë me ngjyresë fetare pra autori në skena të ndryshme pëdor fjalë të ndryshme.

MESAZHI:

“Institucioni më i rëndësishëm i shoqërisë është familja dhe të gjithë antarët e sajë janë të rëndësishëm”.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ermes Hoxhalli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Tartufi/7702


Vepra te ngjashme
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi ...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Katdrealja e Parisi...
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman ...
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese
Ashtu si dashuria, ...
Lloji: Ese argumentuese
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibs...
Medea
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: ...
*Familja* ♥ ...
Lloji: Analize letrare
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin ...
Vajza e braktisur
Lloji: Tregim
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia...
Ese: Përse na shë...
Lloji: Analize letrare
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithash...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.