Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6984
Data e postimit: 2019-11-06 13:28:48
Shikime: 2777
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: jeta

Lloji: Analize letrare
Tema: mos u dorzo
Autori: Anja Prendaj
Shkolla: skenderbej
Klasa: 8a
Qyteti: shkoder
E-mail: anjaprendak@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te tashmen’’dhe nuk I kushtojme vemendje se si po ndertohet e ardhmja.Une nuk e dua kete,sepse e shkuara vdes nuk kthehet me,te tashmen une po e jetoj ,kujtimet e di qe do me mbesin dhe dashje padashje jeta vazhdon.Shume ndryshe.Shume veshtire.Gjerat ndodhin dite pas dite,I anashkaloj,thjesht I degjoj,nuk I shikoj,por as nuk ju kushtoj vemendje.Mos ky eshte gabimi qe dua te kthej kohen pas?!Mjaft.Mjaft me.Mjaft durova.Tanime do flas,do te bej cfare te dua.Hhh shume interesante per te qene e vertete.Keshtu kam thene gjithmone.Po cfar kam bere?!Asgje.E pra eshte e kote te thuash do te bej e do te kthej.Po por gabimet e teperta dhe faljet e shumta po me rendojne mua ne shpirt e ndergjegje,jo ty,qe me se shumti ke perfituar nga miresia ime.Te ndertosh dicka prej nje kohe te gjate ,te gjithe ta dine se sa je lodhur dhe ‘’shoqja jote e ngushte’’ vjen e ta prish si te ishte kala letre.E pabesueshme!Po perse?Ndoshta te me ulin poshte.Hahaha.Shume qesharake ,madje me vjen shume mire qe duan te me ulin poshte sepse kjo do te thote se une jam siper tyre.U tregova idiote,perseri fala.C’perfitova?Tjesht prisha nje miqesi tjeter te vertete.Epo miku qe nje dite behet armik,kurre s’te ka dashur,gjithmone te ka urryer.Sado doja t’ua perplasja ne fytyre te gjitha te palarat e tyre .Ketu qendron problemi sepse nuk di se ne cilen fytyre t’ua perplas.Vjen nje kohe kur njeriu nuk e harron kurre doren qe e ka ndihmuar nje dite por as ate qe e la kur ai kishte me shume nevoje.Me duket paksa absurde kjo’’doren qe ka ndihmuar nje dite’’.Njerezit I besojne dhe I ndihmojne njeri –tjetrit por jo aq sa per te bere gjithecka per to.Pra ka shume njerez qe te lene ne balte.Meqe shoqeri nuk kemi dhe familja nje dite nuk do te jete e afte te na ndihmoje.pasi ajo eshte lodhur duke na mesuar rrugen e drejte por ne si moskokcares kemi bere te kunderten,gjithsesi gjithmone do ta kemi mbeshtetjen e tyre.Atehere…Jemi dhe jam vetem,une dhe vetja ime,ti dhe vetja jote,askush tjeter.Jetoje jeten si te ishte dita e fundit dhe nuk do te duash me ta kthesh kohen pas. . .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anja Prendaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/jeta/6984


Vepra te ngjashme
KOHA-PAS...APO PARA...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
“Koha sherben, por nuk ekziston…” Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngad...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
Perendimi...
Lloji: Pershkrim
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po z...
Tik-Tak Koha
Lloji: Ese pershkruese
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajz...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese pershkruese
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush ...
7 Marsi - Dita e me...
Lloji: Ese informuese
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te buku...
Ese per jeten,perip...
Lloji: Ese informuese
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.