Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8000
Data e postimit: 2022-12-25 17:59:49
Shikime: 786
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Ese: Përse na shërben të jemi folës, dëgjues dhe shkrues të mirë?

Lloji: Analize letrare
Tema: ese, foles,degjues,shkrues te mire
Autori: Big G
Shkolla: ;)
Klasa: 9A
Qyteti: Fier
E-mail: xhonderri@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithashtu janë pjesë të bazava themelore të zhvillimit të shoqërisë. Mbi të gjitha, shoqëria është e përbërë nga njerëzit. Janë njerëzit ata të cilët vendosin standardet për krijimin e shoqërisë.
- Lind pyetja: “Përse na shërben të jemi folës, dëgjues dhe shkrues të mirë?” Të flasësh është karakteristikë unike e çdo personi. Secili flet sipas mënyrës së tij të perceptimit të ngjarjeve. Të flasësh mirë është ajo ç’ka bën dallimin. Komunikimi është pjesë e pandashme e jetës tonë. Ne komunikojmë gjithmonë me të afërmit tanë, në ambiente publike, në institucione shtetërore, etj, pra gjithandej. Komunikimi na shërben për të ndarë ide e opinione, për të shprehur interesat tona individuale ose të përbashkëta, të argumentojmë në zgjidhjen e çështjeve të caktuara, etj. Secili prej nesh duhet të posedojë një komunikim të arrirë, jo perfekt, prefeksioni nuk arrihet kurrë. Sigurisht, ne jemi përgjegjës për ato ç’ka themi kështu që duhet të premtojmë një komunikim me takt me palën tjetër për zgjidhjen e mosmarrëveshjeve të ndryshme.
- Dëgjimi është një element tjetër kyç në përditshmëri. E vërteta është se, në ditët e sotme, shumë pak kureshtje i vendoset fjalëve të thëna nga vet ne por edhe fjalëve të thëna nga dikush tjetër. Shoqëria jonë është shumë e çuditshme, ne flasim pa mbarim, bëjmë thirrje, bisedojmë, shkruajmë, përfshihemi në intervista, takime, mbledhje por ne nuk dëgjojmë. Nëse shikojmë në grupin tonë shoqëror, ne kryesisht dëgjojmë atë ç’ka është e përshtatshme dhe e leverdisshme për interesat tona. Them se ne duhet t’i kushtojmë më shumë vëmendje fjalëve që themi, por edhe fjalëve që dëgjojmë, të mos nxitojmë për të arritur në përfundime, të dimë të komunikojmë duke respektuar edhe këndvështrimin e tjetrit, dhe në këtë mënyrë fjalët tona nuk do të jenë konfrontuese apo egoiste e të çojnë në krijimin e situatave problematike apo edhe ndonjë keqkuptim.
- Të shkruarit është faktori i fundit të cilin po e zhvilloj. Të shkruarit është një proces i rëndësishëm i cili gjen zhvillim në çdo aspekt të jetës tonë. Shkrimi kalon në disa etapa të rëndësishme ku në secilën prej tyre shprehen pikëpamjet e autorit dhe tematikat të cilat ai trajton. Shkrimi është shumë i rëndësishëm në jetën e përditshme. Atë e hasim kudo si p.sh: në një mesazh, në detyrat e shkollës, në dërgimin e e-maileve, në hartimin e projekteve të ndryshme, pra kudo. Një pjesë tjetër përbërëse, është edhe të lexuarit, i cili na shërben për të qenë shkrues më të mirë. Duke lexuar ne arrijmë të përvetësojmë fjalë të ndryshme, të reja, të cilat pasurojnë leksikun tonë. Mirëpo, vjen një kohë ku boll kemi lexuar veprat e të tjerëve, është koha të shkruajmë veprën tonë. Shkrimi i një vepre është një proces i vështirë, por që na ndihmon gjithashtu në rritjen e aktivitetit të imagjinatës tonë po ashtu edhe në përmirësimin e të shkruarit.
- Pra, arrij në përfundim se nëse flasim më mirë, dëgjojmë me kureshtje dhe shkruajmë më shumë do të arrijmë të rrisim nivelin tonë të komunikimit të përditshëm por do të jemi edhe më të përgatitur për zgjidhjen e konflikteve të mundshme të cilat mund të lindin në jetën e përditshme.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Big G - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Ese%3A+P%C3%ABrse+na+sh%C3%ABrben+t%C3%AB+jemi+fol%C3%ABs%2C+d%C3%ABgjues+dhe+shkrues+t%C3%AB+mir%C3%AB%3F/8000


Vepra te ngjashme
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Ese: Përse na duhe...
Lloji: Analize letrare
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësues...
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
Atdheu
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vi...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
SISTEMI
Lloji: Ese filozofike
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë...
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...
Shoqeria...!
Lloji: Ese shpjeguese
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gj...
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
PËRZGJEDHJA E PR...
Lloji: Ese argumentuese
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që...
Liria e fjalës
Lloji: Analize letrare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.