Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2015-03-31 22:14:57
Shikime: 3774
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: gjenerali i ushtrise se vdekur

Lloji: Analize letrare
Tema: vecorite e stilit
Autori: er
Shkolla: asdreni
Klasa: 7a
Qyteti: korce
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta sociale
Perikliu ishte një burrë shteti, orator dhe gjeneral i rëndësishëm me ndikim në Athinë gjatë Epokës së Artë, periudha midis luftërave Persiane dhe Peloponeziane. Ai kishte prejardhje nga familja Alkmeonide. Perikliu u lind më 495 p.e.r, në demosin e Kolargos në veri të Athinës. Ai ishte djali i politikanit Ksantipus, që, megjithëse u ostrakizua në vitet 485–484 p.e.r, u kthye në Athinë për të komanduar kontingjentin athinas në fitoren greke në Mikalë vetëm pesë vite më vonë. Mamaja e Perikliut, Agariste, ishte pasardhëse e familjes së fuqishme fisnike të Alkmeonidëve dhe lidhjet e saj familjare luajtën një rol shumë të rëndësishëm në fillimin e karrierës politike të Ksantipusit. Perikliu, duke ndjekur zakonin athinas, u martua fillimisht me një nga të afërmet e tij më të ngushta, me të cilën pati dy djem, Paralusin dhe Ksantipusin. Kjo martesë, megjithatë, nuk ishte e lumtur, dhe në vitin 445 p.e.r Perikliu u divorcua nga gruaja e tij të cilën ia ofroi një burri tjetër, në pajtim me të afërmit e saj meshkuj Emri i gruas së tij të parë nuk njihet; informacioni i vetëm ishte se ajo ishte gruaja e Hiponikut, përpara se të martohej me Perikliun dhe mamaja eKaliasit prej martesës së saj të parë. Gruaja të cilën ai me të vërtetë adhuronte ishte Aspasia. Ajo u bë e dashura e Perikliut dhe ata filluan të jetojnë me njëri tjetrin sikur të ishin të martuar. Kjo marrëdhënie ngjalli shumë reagime, madje edhe nga vetë djali i Perikliut, Ksantipusi, i cili kishte ambicie politike dhe nuk vonoi të shpifte kundër babait të tij. Megjithatë, këto persekutime nuk e zvogëluan moralin e Perikliut,ndonëse ai shpërtheu në lot për të mbrojtur Aspasian kur ajo u akuzua për korruptimin e shoqërisë athinase. Tragjedia e tij më e madhe personale qe vdekja e motrës së tij dhe të dy djemve të tij të ligjshëm, Ksantipusit e Pralusit, të gjithë të prekur nga epidemia, një fatkeqësi të cilën ai nuk arriti ta kapërcente.Pak përpara vdekjes së tij, athinasit lejuan një ndryshim të vitit 451 p.e.r që e bënte djalin gjysmë athinas të tij me Aspasian, Perikliun e Ri, qytetar dhe trashëgimtar të ligjshëm të tij, një vendim kontradiktor duke ditur se Perikliu ishte ai që propozoi ligjin për pasjen e qytetarisë vetëm kur të dy prindërit ishin athinas.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     er - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/gjenerali+i+ushtrise+se+vdekur/4170


Vepra te ngjashme
kosova
Lloji: Analize letrare
ke pasur edhe shum dhimbje. por ke hekur me shum mjerime ti ke qen edhe nëna jon ti ke qen edhe ...
Ditet kalojne
Lloji: Analize letrare
Ditet kalojne Cdo gje po ndryshon plaget po shkojne oret tona s'egzistojne ndersa ditet ska...
Xha Gorio
Lloji: Analize letrare
Familja nuk eshte nje dicka e rendesishme,por eshte gjithcka.Familja eshte busulla qe na udheheq qe ...
Ese
Lloji: Analize letrare
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rruge...
Nena jone
Lloji: Analize letrare
Te duam shume nene pafundesisht nga zemre jone je me e shtrenjta ne bote diamant me rreze drite ...
Në fshat
Lloji: Analize letrare
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Jeta ne ditet e sot...
Lloji: Analize letrare
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët ...
shoqeria
Lloji: Analize letrare
un nje dit po lexoja nje tregim per shoqerin ne ate tregim shkruante qe shoqeria ne jeten tende mund...
Medea
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: ...
Nene Tereza
Lloji: Analize letrare
Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese...
gjenerali i ushtris...
Lloji: Analize letrare
Gjenerali I Ushtrise se Vdekur Gjenerali I ushtr...
Funksioni i dyfisht...
Lloji: Analize letrare
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetj...


Komentet e fundit!

Emri: enxhi
Email: xxheni22@yahoo.com
Komenti: nuk ka ese me te gjate
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.