Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5622
Data e postimit: 2017-02-22 23:08:37
Shikime: 4458
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: gjuha e medias

Lloji: Analize letrare
Tema: media shqiptare
Autori: sindi
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 11
Qyteti: tirane
E-mail: sindiaga18@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjuha e medias
media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje media kjo gje ne shqiperi nuk eshte aq e arrire pasi mbrapa tyre fshihet politika apo dikush tjt si p.sh sponsorat qe marrin gazeta nk e sjellin lajmin ashtu si eshte apo duke pasqyruar opinionin e mases se gjere te njerezv por duke dhene ate te sponcorizuesve apo qellimet e ndryshme politike qe shfaqen ne rreshtat e artikujve te sotem.Misioni i mediave eshte qe te mireinformoje publikun dhe te pasqyroje opinionin e tij te qarte duke e dhene me argumeta te thjesht pasi nje gazetar i mire nuk eshte vetem ai qe di te sjell nje lajm por edhe ai qe e njeh audiencen qe e ndjek edhe di qe kesaj audience ti adresoje argumentet e duhura lexusve.Persa i perket drejtshkrimit apo gabimeve gjuhesore kemi shume per te permendur persa i perket anes morfologjike ndertimi i fjalive eshte i gabuar apo jo e mire formuluar konektoret e gjuhes shqipe perdoren gabim gjithashtu titujt e gazetave apo te atyre te edicioneve informative jane shume te drejtperdrejte dhe nke perdorin shume figuren e eufomizmit per ta bere lajmin me te ndryshem dhe jo aq te drejtperdrejte , shume tituj te gszetave si times,tirana observer,mapo etj etj vedosin nje titull te huaj kjo gje ndikon direkt ne mendesin e lexuesit app menyren se si ai do e pervetsoje apo mendoje gazeten ,huazimi i fjaleve te huaja ka sjell nje dem te madh te gjuhes shqipe qofte ne te shkruar edhe ne te folur duke ndjekur mediat qe perdor fjalet e huaja edhe ne gjuhen e tyre te perditshme tjeter eshte perdorimi i shkronjave ë dhe ç qe pothuajse jane zhdukur fare. nje vend te rendesishem kan zene edhe mediat sociale ku sjellin nje audience shume te gjere sidomos me portale apo blogjet e ndryshem qe edhe keto nk kane me ne vemnedjen e tyre rolin pse jane krijuar etj.

Pergjegjsia e medias eshte te mireinformoje publikun dhe te sjell lajmin ne menyre sa me te mire strukturuar edhe te plote




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     sindi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/gjuha+e+medias+/5622


Vepra te ngjashme
ese gjuha indetit...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjuha eshte nje mjet komunikimi shume i rendesishem per nje komb pasi cdo komb ka flamurine e tij s...
''Gjuha jone''
Lloji: Ese argumentuese
Gjithmone dhe kudo qofshim, te mesuarit na ndjek gjate gjithe jetes. Te mesuarit e gjuheve te huaja ...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht seps...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...
CFARE JANE FJALET D...
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ...
Dimri
Lloji: Pershkrim
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshu...
Gjakmarrja,nje plag...
Lloji: Ese pershkruese
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Es...
Gjakmarrja, një pl...
Lloji: Ese pershkruese
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Es...
ndikimi i interneti...
Lloji: Ese argumentuese
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te ber...
Gjuha jone
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha jone este simbol I sakrifices se rilindasve tane,eshte ajo karte identiti qe na dallon nga kom...
Gruaja ze nje rol t...
Lloji: Ese argumentuese
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shoh...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.