Data e postimit: 2020-03-04 19:51:20
Shikime: 7008
|
|
Likes:
7
Dislikes:
4
Titulli:
mesuesja
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
E dashur mesuese
Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dashuri tek ne pafund. eshte viti i pare bashke por na duket sikur jemi te lidhur bashke prej kohesh. Jemi pak te levizshem dhe te zhurmshem por me kalimin e kohes do rregullohemi. Kur s'na dhe urrejtje apo inat vetem povizitivitet. Je nje mesuese e cila do mbetesh gjithmone me zemrat tona. Pse bejme zhurme s'do te thote qe s'te duam.Ne te duam aq shume sa nuk e imagjinon. Mos i humb kurre shpresat tek klasa jone.Me zgjuarsine tende ne do behemi perfekt. Jemi me fat qe te kemi ty. Ti na ke dhene keshilla shume te vlefshme qe kurre sdo i harrojme.
KETO FJALE I THUHEN VETEM NJE MESUESE SI TI ZYSH GLEDI
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Abriana Memia - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/mesuesja+/7150
Vepra te ngjashme
libri
Lloji: Analize letrare
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber...
|
Dimri
Lloji: Analize letrare
Erdhi dimri dhe te gjithe femijet po presin boren e par sepse me 22 dhjetor Fillon dimri dhe me 21 m...
|
poezi
Lloji: Analize letrare
Miqesia fjale e arte,
fjale e bukur plot kuptim,
ke nje mik qe te degjon,
me vemendje cdo mendim...
|
Nje engjull
Lloji: Analize letrare
Nje engjull
Nje pafundsi yjesh gjenden ne qiell,
te hysh e te shikosh eshte si nje det i thelle...
|
QYTETI me i bukur i...
Lloji: Analize letrare
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra ...
|
Nena qenie e pazeve...
Lloji: Analize letrare
Ndoshta cdo fjale do te ishte e paket te flisja per qenien me te dashur ne bote Nenen.Prej dites qe ...
|
|
Nana ime
Lloji: Analize letrare
Nana ime është gjeja me e shtrejt per mua, ajo esht engjulli qe me mbron ne xhdo hap te jetes time...
|
Ikja nga kompleksi ...
Lloji: Analize letrare
Fabula e esese eshte qe logjikimi ne kete legjende jo vetem qe eshte i gabuar, sipas autorit, por ed...
|
Thënie
Lloji: Analize letrare
1 dashuria është e verbër dhe nuk e di ku shkon.
2 të duash dikë do të thotë të kapesh fort...
|
17 shkurti
Lloji: Analize letrare
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat t...
|
Libri !
Lloji: Analize letrare
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut !
- Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|