Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-05-28 16:55:05
Shikime: 5198
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 4

Titulli: po vijne pushimet

Lloji: Analize letrare
Tema: po vijne pushimet
Autori: Marilena Makri
Shkolla: Vasil Shanto
Klasa: 6b
Qyteti: TIRANE
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se si do ti kalojme pushimet verore dhe a do te jene te paharrueshme ne anen tjeter mendojme se si do ti kemi nxjerre notat per te cilat kemi meduar dhe lodhur aq shume gjate vitit shkollor.Pushimet verore une do ti kaloj ne Sarande . Saranda ka nje det pa kufi dhe me uje te kripur e te ngrohte . Do te eci mbi reren e nxehte dhe do te mbledh guaska ne breg te detit . Une do te notoj lehte porsi nje pulebardhe . Une do te njoh shoqe te reja dhe se bashku do te bejme kala rere . Ne do te shohim nga bregu anije dhe do tua bejme me dore NUne me familjen time do te shkojme ne restorant dhe do te hame specialitete deti . Keshtu do te doja ti kaloja pushimet verore .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Marilena Makri - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/po+vijne+pushimet/6868


Vepra te ngjashme
E keni jeten nga ne...
Lloji: Analize letrare
E dinim se 8 planetet ishin te vetmit qe kane ekzistuar deri tani. Ishte nje shok i vertete p...
Veshtiresite e nje...
Lloji: Analize letrare
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk ...
Vdekja e lisnajes
Lloji: Analize letrare
Po lisnaja e femijerise se tij kishte vdekur markut i erdhi te qante si te kishte humbur nje te afer...
17 shkurti
Lloji: Analize letrare
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat t...
dashuria per shoqen...
Lloji: Analize letrare
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot ...
GJENIU I ANJIJES
Lloji: Analize letrare
Vështroni si shket sipër valash E tundet anija më nge? — …Me krismë-e me prush prej stërk...
Ese
Lloji: Analize letrare
Dita e shkolles ka qen dita ime me e bukur per mua......... ...
drejtesia
Lloji: Analize letrare
Ne fjalorin e gjuhes se sotme shqipe, fjala “drejtesi” perkufizohet: 1. Te qenit i drejte, cile...
ATDHEU
Lloji: Analize letrare
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jash...
Dita e Tokes
Lloji: Analize letrare
E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te t...
gjuha e medias
Lloji: Analize letrare
Gjuha e medias media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e them...
Shume gabime
Lloji: Analize letrare
Shume gabime Shume po du me shkru po mdoket se kam mu penu se ndjenat qe i kam shume jan...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.