Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6010
Data e postimit: 2017-11-08 19:42:36
Shikime: 2785
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Autostrada Durres-Kukes-Prishtine

Lloji: Analize letrare
Tema: ese Autostrada Durres-Kukes-Prishtine
Autori: Enejda Noj
Shkolla: Shkolla 9 vjecare Bakushe-Visha Fushe-Kruje
Klasa: 9B
Qyteti: Fushe-Kruje
E-mail: sajmirnoj@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shqiperia,ky vend qe mbart emrin e shpendit gucimtar.E shtrire si tapet begatie ne Europen e kulturave.Qendron e shtrire ne pjesen perendimore dhe pjeserisht qendrore te Ballkanit.Me dalje te gjere ne detin ranor te Adriatikut e shkembor te Jonit.Ajri i kthellet i Dukagjinit ne veri qe u jep jete trendafilave ne lendinat e virgjera te pa shkelura as nga turistet.Duke qene treva mesdhetare,ato jane me re pershtatshme per jeten dhe aktivitetin prodhues te shoqeris njerzore.Por edhe pse ne epoken e teknologjis ky informacion nuk eshte shperndar te te gjithe.Pothuajse pjesa me e madhe e shqiptareve i kane zbarkuar valicet ne perendim dhe e kan lene verilindjen dhe veriperendimin te vetme me bukurit e saj..madje pa asnje rruge te pakten per vizitoret e haj.Prandaj kjo rruge eshte e rendesishme se mundeson lidjen e te gjithe qyteteve tona. Qytetaret qe do te pershkojne kete rruge do tiu duhet te kalojne neper Fushe-Kruje,Milot,Rreshen,Reps ,Thirre,Kalimash Kukes e Morine.Tashme turistet do te degjojne emra te rinje qytetesh e jo me vetem te Tiranes e te Durrsit se Shqiperia e shiptareve eshte e madhe.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Enejda Noj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Autostrada+Durres-Kukes-Prishtine/6010


Vepra te ngjashme
sjellja ime ne rrug...
Lloji: Ese shpjeguese
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rrez...
ese
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhe...
Identiteti
Lloji: Ese pershkruese
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nj...
nje pershkrim per v...
Lloji: Ese pershkruese
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia l...
jam krenar qe jam ...
Lloji: Pershkrim
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa...
Atdheu
Lloji: Poezi lirike
Rruge e gjate per te fituar Rruge e gjate per te luftuar Rruge e madhe per te shpetuar Armiku t...
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...
Shqiperia Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqi...
Jam krenar qe jam s...
Lloji: Hartim
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe ...
SHQPERIA C'KA QENE,...
Lloji: Ese argumentuese
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i ...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...
Kush jam une?
Lloji: Ese argumentuese
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.