Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3301
Data e postimit: 2014-11-17 20:09:11
Shikime: 6296
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 2

Titulli: prilli i thyer

Lloji: Analize letrare
Tema: krijimi i nje referati
Autori: ana
Shkolla: naim frashri
Klasa: 12a
Qyteti: durres
E-mail: thjeshtun7@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu ashtu beri dhe me pas e qelloi.Gjorgu filloj te ecte ne drejtimin e viktimes se tij per te kryer zakonin qe ishte per ta kthyer trupin e viktimes se tij e per tia afruar ne supe tyten e pushkes.Gjorgu shkoi te kulla e tij ku porta ishte gjysem e hapur dhe ai e shtyu dhe degjoi babain qe i thoshte se i kisht duart me gjak.Ai pyeti se qfare do te ndodh tani ,babai u shpreh se duhet te shpallet morti ne katund , kur befas u degjua nje ze perjashta ku thuhej se Gjorgu i Berishajve shtiu mi Zef Kryeqyqen.Per here te pare emri i tij po zinte vend ne çamerisen e jetes.Trupin e viktimes e sollen ne katund ku po pritej nga familja e tij E per ironi te fatit ose me shume te kanunit Gjorgu duhet te ishte ne varrimin e atij personi qe para disa oresh ja kishte marre jeten.Midis fisit te viktimes tani atij i dukej se gjithe jeta e breznis se tyre njerzore nuk ishte vecse nje dreke morti e pambarim, ku palet nderroheshin me njera tjetrin.Gjorgu pas disa ditesh u nis te shlyente tagrin e gjakut e sduhej te bente asnje gabim ne shlyerjen te tij , se rast te kundert do te denohej per shkelje te kanunit.Familja Berishaj vendosi te kerkonte pajtimin e gjakut ne Kryeqyqet,ku u be me disa ndermjetes,por ne momentin qe po falej nje therriti jo, dhe gjaku vazhdoi .Nje dite ne ato rruget e ashpra u pa nje karroc e cila perdorej ne kryeqytet per shetitje.Te zotit e asaj ishin Besian Gorpsi dhe gruaja e tij ,ku u afruan ne dritare te dy pershperiten "Bjeshket e nemuna".Besiani ishte nje nga shkrimtaret qe kishte shkruar aq shume per veriun ,tregime tragjike dhe filozofike ku te tjeret e kishin pritur si perl apo te tjer si munges vertetsie.Ne brendesi te fshatit u afruan afer kullave te malsorve ku shume nga malsoret kishin nje rub te zi ne krahun e tyre te djathet, nje shenje te vdekjes.Malsoret ishin ne cdo ane te fshatit te cilet silleshin si shpirtra ne mjegull.Cifti i ri ecte neper rruge e komentonin cdo gje pereth tyre dhe pamjes qe te ofronte Malsia.Ne nje moment te caktuar Besjani shprehet se kanuni sado i eger te jete dhe i pameshirshem , eshte nje nga kushtetutat me momuntale te lindur mbi fetyren e rruzullit toksor dhe duhet te jemi krenar.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ana - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/prilli+i+thyer/3301


Vepra te ngjashme
Prilli i thyer
Lloji: Tregim
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqi...
dashuria e vertete
Lloji: Tregim
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe t...
Breshka,kermilli dh...
Lloji: Tregime per femije
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur...
libri i fluturave
Lloji: Tregim
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quhesh...
Nje shetitje ne par...
Lloji: Pershkrim
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
Kanuni i Leke Dukag...
Lloji: Analize letrare
Kanuni eshte nder ligjet me te vjetra te Evropes.Ky kanun eshte permbledhje e normave dhe dokeve shq...
Sërish vjen Marsi....
Lloji: Ese informuese
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mir...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
3 qenushet camarro...
Lloji: Rrefenja
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh...
Deshira
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe...
lamtumire guacka im...
Lloji: Ese informuese
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare...


Komentet e fundit!

Emri: aaaaaaa
Email: wsrf2t@gmail.com
Komenti: shum kot
  Pergjigju

Emri: kaltrinaaaaa
Email: kaltrina@hotmail.com
Komenti: ese nje dite prilli ju lutem
  Pergjigju

Emri: 1
Email: example@web2.0calc.com
Komenti: plz
  Pergjigju

Emri: 3527890
Email: example@web2.0calc.com
Komenti: fjalorth i kadarese ju lutem
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.