Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8162
Data e postimit: 2023-09-30 07:42:48
Shikime: 786
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Medea

Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Autori: ANONIM
Shkolla: ______
Klasa: _______
Qyteti: ________
E-mail: user123@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Skeda e analizës

Titulli: "Medea"
Autori: Euripidi
Lloji i veprës: Trajedi

Përmbajtja:

"Me dea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek historinë e personazhit kryesor, Medeas, një princeshe barbarë që është e ndrydhur nga zemërimi dhe dëshira për hakmarrje kundër burrit të saj, Jasont.

Historia zhvillohet në qytetin e Korintit, ku Medea është zhvendosur pas divorcit nga Jazoni, pasi ai vendosi të martohet me Kreuzën, bijën e mbretit të Korintit. Me zemërim dhe guxim, Medea planifikon një hakmarrje të tmerrshme, duke vrarë si plotësinë ashtu edhe vajzën e saj për të ndjekur diçka që do të ndikonte në mënyrë të jashtëzakonshme të Korintit dhe Jasont.

Euripidi përdor gjuhën e pasur dhe emocionale për të shfaqur ndjenjat e personazheve, veçanërisht të Medeas dhe Jasont. Ai eksploron temat e tradhëtisë, hakmarrjes dhe tragjedisë individuale, duke projekuar historinë në sfondin e shoqërisë greke të lashtë.

Stili letrar i Euripidit fokusohet në konfliktin e brendshëm dhe dilemën morale të personazheve. Përmes monologëve dhe dialogjeve të forta, ai bën që lexuesi të ndjehet në thellësi të situatave dhe të kuptojë mundësitë dhe limitet e njerëzimit.

Kommenti letrar:

"Medea" nga Euripidi është një veprim tragjik që shpalos aftësitë e shkëlqyer letrare dhe thelbin e drammës greke të lashtë. Ai eksploron tema të rëndësishme si hakmarrja, tradhëtia, gjakmarrja dhe pasioni, duke na sjellë një paraqitje të thellë të atyre sfidave morale dhe emocionale me të cilat personazhet përballen.

Euripidi konstruktuar një histori e fuqishme dhe e emocionueshme për të treguar se sa larg mund të shkojë një individ në luftë për hakmarrje. Mundimi i tij për të shfaqur shkatërrimin psikologjik të Medeas ofron një pamje të thellë mbi veten e njeriut dhe forcën e lidhjeve emocionale.

Vepra përdor mjeshtërisht dialogjet dhe monologët për të treguar konfliktin e brendshëm të personazheve, duke nevojitur për të vendosur mes moralit dhe dëshirave të tyre. Vdekja e të pasurit dhe vajzës së Medeas për t’i kthyer hakmarrjen mund të shihet si një akt i jashtëzakonshëm i vuajtjes dhe vetëdijes së fajit dhe vetëdestrukcionit.

Stili i Euripidit në këtë veprë na bën të ndjehemi të lidhur me personazhet dhe të reflektojmë për një seri çështjesh morale dhe sociale të vlefshme në çdo kohë. Trajedia e Medeas na pëlqen për të menduar mbi rëndësinë e drejtësisë, ndërkohë që na mëson edhe për aftësitë dhe kufizimet e një personi në sistemin e shoqërisë.

Përfundimi:

"Medea" nga Euripidi është një vepër dramatike e madhe që na tregon se sa shkatërruese mund të jetë hakmarrja. Kjo tragjedi përshkruan shkallën në të cilën një individ mund të shkon për të ndjekur dëshirat dhe për të përmbushur hakmarrjen e tyre, ndërkohë që tregon pasojat e tmerrshme që ajo sjell në jetën e tyre dhe të të tjerëve.

Euripidi na tregon vlerën e moralit dhe ndikimin e largpamësisë. Ai shpalos qëndrimin e vështirë dhe dilemën morale të personazheve, na bën të reflektojmë mbi të vërtetën e thellë të njerëzimit dhe forcat që ndikon mbi ne.

Trajedia e Medeas është një shembull i shkëlqyer i dramës greke të lashtë dhe ka mbetur një nga veprat e rëndësishme të letërsisë botërore. Përmes stilit të tij të pasur dhe emocional, Euripidi na paraqet një histori të dëbuar dhe të plotë emocionalisht që rëndon mbi mendjen dhe zemrat e lexuesve.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ANONIM - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Medea/8162


Vepra te ngjashme
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi ...
Katdrealja e Parisi...
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman ...
Medea
Lloji: Analize letrare
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë ...
Medea dhe Femrat So...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është...
Letra e Tatjanes
Lloji: Analize letrare
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vep...
Titulli: Aktualizim...
Lloji: Ese informuese
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë...
Korridori i fshehur
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur" Titulli: Korrid...
Perpjekjet e humbur...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Për...
Këngët e Milosaos
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi...
Nderlikime familjar...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare" Titulli: Ndr...
Ai dhe une
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fja...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibs...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.