Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5038
Data e postimit: 2016-03-14 19:05:52
Shikime: 5894
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 4

Titulli: Fjalim

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Zgjedhjet per deputet
Autori: Aleksandr
Shkolla: Hasan tahsini
Klasa: Xl A
Qyteti: Kukes
E-mail: aleksandernasufi@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Teksti:
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse ne kete 100 vjet shtet, mua me eshte mohuar shprehja e lire e mendimit. Me jane mohuar te drejtat e mia, si shtetas i Republikes se Shqiperise, ashtu sikurse edhe tek shume prej jush ka ndodhur e njejta gje. Tani as grevat apo protestat nuk kane asnje efekt mbi qeveritaret. Ju mendoni se do te vazhdojme te jetojme kete realitet te hidhur? Ju mendoni se do t'i nenshtrohemi politikave te egra te ketij shteti "demokratik"? Jo! Ne duhet te vazhdojme te luftojme. Ne kemi ne dore ndryshimin dhe permiresimin e sistemit ne vend. Ne kemi ne dore te ardhmen e kombit tone, dhe detyren per t'i rikthyer atij nderin e humbur prej vitesh. Une jam i vetem se bashku jemi shume, prandaj do te doja te jepnim kontributin e perbashket per te zhvilluar vendon tone! Ky vendim ju perket juve tanime!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Aleksandr - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/Fjalim/5038


Vepra te ngjashme
Fjalim Politik
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifi...
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese pershkruese
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ...
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...
ese per 100 vjetori...
Lloji: Ese argumentuese
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit ke...
27 vjetori i cliri...
Lloji: Ese pershkruese
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne k...
100 vjet pavarsi
Lloji: Poezi lirike
uq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj to...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe t...
artistet shqiptare ...
Lloji: Ese argumentuese
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje ku...


Komentet e fundit!

Emri: sarahh
Email: sarahh1209@yahoo.com
Komenti: Me plq shumë
  Pergjigju

Emri: Hashim Ameti
Email: Hashimameti@gmail.com
Komenti: Shum e mir kjo poezi
  Pergjigju
Emri: vanessa
Email: vanessavani.hoxholli@gmail.com
Komenti: Nese e ke pare me vemendje, kjo eshte ese dhe jo poezi. Poezia nuk ka asnje lidhje me tekstin qe eshte shkruar


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.