SHKENCA DHE REALITETI…
Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhgar edhe vete ne jeten e perditshme apo e di me SAKTESI se jane te verteta, ndersa teorite joshkencore te sjellin ne mendje formacione te reja te papara ndonjehere dhe nje ndjesi dyshimi pasi e di se nuk do te mundesh t’I vertetosh ato qe te thone, por thjesht I pranon ato sic jane.
Dihet se shkenca I ka bazat e saj ne fe, por me pas ka marre nje drejtim krejtesisht te kundert nga ajo. Feja ngeli me mendimet hyjnore dhe fantastike qe kishte edhe ne lashtesi, por shkenca evuluoi duke vertetuar apo hedhur poshte ato qe thoshte feja. Kurre s’ka lene gje pergjysme, pa praktikuar. Nese thote dicka, natyrisht jane bere eksperimente te panumerta per te, ndersa ato qe nuk eshte e sigurt apo qe nuk di, thjesht thote se nuk e dine dhe bene perpjekje te jashtezakonshme per t’I zbuluar. Shume te dhena qe kemi degjuar mund te na duken te pabesueshme, por nuk eshte shkenca qe I shpik dhe I ben te pabeseshme. Eshte vete REALITETI keshtu!!! Shkenca thjesht shpjegon me saktesi ato qe shikojme peridte duke mos na lene dyshime per dicka tjeter, dhe kjo sepse vete SHKENCA ESHTE REALITETI!!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Elda J. Pere - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/SHKENCA++DHE+REALITETI%E2%80%A6/227
Vepra te ngjashme
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfa...
Pasuria
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mo...
FACEBOOK-U
Lloji: Ese argumentuese bindese
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qël...
besa e shqiptarit
Lloji: Ese argumentuese bindese
vepera ime duhet te jet per besen e shqiptarit se si shfaqet ajo te ne.dhe a esht ajo nje kontrat e ...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Njerëzit autistë jane si te gjithë të tjerët,ata nuk janë te semure mendorë apo me aftesi te ...
Kultura
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkollua...
talasemia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Mbijetesa e talasemikeve eshte e lidhur me trasfuzimin periodik e te vazhdueshem te gjakut; per fat ...
Shqiperia Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqi...
Intelegjent lind ap...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema : Intiligjent lind apo behesh ?
Intelegjenca eshte aftesia mendore per te arsyetuar rreth s...
Shqipëria dhe ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi ...
Fjalim Politik
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifi...
JAM AQ E ZENE ME JE...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Sot dikush me beri moral. O Zot!
Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben...
Komentet e fundit!
Emri:
dani
Email:
dani@gmail.com
Komenti:
shm bkr je e madhe
Emri:
Algertroci@yahoo.com
Email:
Algertroci@yahoo.com
Komenti:
Shum e bukur je sh e madhe per ese dua te bej nje here mhb personalisht me ty besoj se do me lesh pa fjal fare
Emri:
Elda
Email:
jessicamira21@yahoo.com
Komenti:
@lulibeluli
lol thjesht po tethem nje "flm"
se pertoj shum tani te zihem e te shaj me njerez qe snjoh e SDUA ti njoh
oki??? :)