Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se jemite detyruar. Ndonjehere eshte me mire te largohemi qete, edhe pse brenda teje degjon tek bien mbi toke copezat e thyara, e krijohet nje zhurme. Por mos ki frik! Kur ata nuk degjuan asnjehere zerin tende duke iu kerkuar ndihme, as kete nuk do ta degjojne. Nga ana e tyre do te gjykohesh si njeri qe hodhi çdo gje ne det, por nuk ka gje. Nese ata nuk kuptojne çfare kane bere, si do ta kuptojne largimin tend? Tani nuk e di nga te fillosh. Nuk ke guxim te duash dike aq shume, gjithmone jeton me friken se do te lendohesh, gjithmone ankth, dhimbje, zbrastesira qe nuk plotesohen.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Bjeshka e Pashtriku...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Bjeshka e pashtrikut
Bjeshka e pashtrikut
Shumë po ushton
Ushtrin qlirimtare
Po thot ku e kom...
Shkenca dhe misteri
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendes...
Shpresa ndaj nje ad...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Nje enderr e parea...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjut...
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenome...
ese argujmentuese b...
Lloji: Ese argumentuese bindese
hyrja:
une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe m...
une i them jo padre...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për d...
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...
shkolla e qytetit d...
Lloji: Ese argumentuese bindese
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK E...
Më e mira per te g...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni ...
Intelegjent lind ap...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema : Intiligjent lind apo behesh ?
Intelegjenca eshte aftesia mendore per te arsyetuar rreth s...
Shqiperia Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqi...
Komentet e fundit!
Emri:
manuja
Email:
emanuela03@yahoo.com
Komenti:
Shum e bukur em pelqeu shum po te isha un ne vendin tend do te vazhdoja keshtu 👏👏👏👏👏👏