Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjale mamit tim nuk i dukeshinshume bindese. Une i kerkova asja qe te vinte te nesermen ne shkolle dhe ajo pranoi me shume kenaqesi.kur erdhi mami ne shkolle,kerkoi mesuesen kujdestare.mesuesja i tregoi mamit re gjitha notat e mia sdhe mami doli me krenari nga dera e shkolle.mezi prisja te shkoja ne shtepi dhe ti thoja mamit pse u tregua aq nosbesuse ndaj meje.por perseri nuk doja ta lendoja mamin she pse me vinte shume keq qe ajo nuk me besinte.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Alma - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/Me+beso+te+lutem/5706
Vepra te ngjashme
Shkenca dhe misteri
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendes...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Erdhi mëngjesi i së shtunës . Në këtë ditë...
Më e mira per te g...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni ...
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh.
Mos i jep llogari askujt! ...
Jeta ♥
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
“Te mendojme glob...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjit...
perse zgjidhjet ne ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavares...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Shpresa ndaj nje ad...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Eqrem Cabej
Lloji: Ese argumentuese bindese
Eqrem Cabej ishte nje nga figurat me te shquara te shkences dhe kultures shqipetare. Ai ne veprat e ...
shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,pr...
Ese per ismail kada...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ese : Ismail Kadare
Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqy...
Komentet e fundit!
Emri:
GLEA
Email:
gleaduka@gmail.com
Komenti:
ndodhe shpesh ne familje