Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7648
Data e postimit: 2021-04-05 10:45:49
Shikime: 3537
Raporto

Likes: 10 Dislikes: 4

Titulli: Bullizmi

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Bullizmi
Autori: Danjela Muja
Shkolla: Sejdi Dida
Klasa: 9A
Qyteti: Krume
E-mail: danjelamuja18@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

BULLIZMI
Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim misionar egos tone universale.
Ne nisjen e ketij stazhi gjendemi para nje porte te madhe qe hapet per ne dhe duket sikur nje vizion i gjate na pret
Ne kete seri veshtrojme nje kopesht te stermadh,në te cilin kopshtaret jemi ne,jemi ne ata te cilet do te gatitemi per te pasqyruar natyren tone vetiake.
Nje shumllojshmeri ngjyrash ne kete kopesht me le te ndiej shijen e nje kokteji te perzier me gjithcka,ku ne krye qendrojne doza te medha ferrash qe zymtesojne aromen e luleve dhe perpiqen te vjedhin diellin e tyre per t'i thare ato, e njejta gje ndodh edhe me qenjet njerezore.
Shpeshhere në shpigjendjen tone kursejme gjera te mistershme ne kuadrin e moralit,rrembejme nje kohe te gjate per te kaluar sfidat qe shtrohen drejt nesh,peripeci aspak te lehta,te tilla qe te bejne te stepesh,te vuash,te ftohesh,te ndiesh boshllek e njekohesisht te meditosh me boten vetiake qe ne nje forme ose ne nje tjeter ti hedhesh pas kraheve.
Kte te fundit do ta titulloja "bullizem"
Po te germojme thelle-thelle ne qenien tone do te gjejme nje force qe dominon ligesirat dhe redukton nga hapsira jone mendore pluhurin e zi te njerezve,te atyre qe perpiqen te ulen ne tryezen e jetes tone e te marrin ate qka eshte e jona.
Duke e ushqyer minieren e shpirtit tone me vertetesi dhe pasion, në këtë lufte do te fitojme ne,do te marrim ne dore udheheqjen e sigurte dhe frerët e pesimizmit,gje qe arrihet vetem duke reklamuar ne mbarevajtjen jetesore gjalleri,entuziazem dhe ngjyra te pafundme shpirterore sepse une deklaroj nga qenja ime se asnjehere nuk ngrihet imazhi juaj duke ulur imazhin e dikujt tjeter,bota eshte e madhe dhe nje dite e anasjellta e gabimeve tua do të kthehet tek ti per të të furnizuar ty me te njejtin ajer qe dikur ti i dhe dikujt.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Danjela Muja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/Bullizmi/7648


Vepra te ngjashme
libri
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me s...
Jeta
Lloji: Ese informuese
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo...
Te duam dhe te mbro...
Lloji: Ese argumentuese
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite ...
Njeriu eshte farket...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
Une dhe gabimet e m...
Lloji: Ese argumentuese
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e vet...
SI DO TA SHKRUANIT ...
Lloji: Ese argumentuese
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft ...
Vdekja
Lloji: Ese filozofike
Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze n...
Ne jemi cfare hame!
Lloji: Ese pershkruese
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jet...
dua te jem i lire t...
Lloji: Ese shpjeguese
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonje...
Racizmi sipas meje
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj d...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.