Data e postimit: 2024-05-13 12:39:09
Shikime: 744
|
|
Likes:
1
Dislikes:
0
Titulli:
Sekreti i Rendit
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Une jam Rendi nje djale posesiv dhe vizionar per jeten e shthurur seksuale.Por gjerat filluan te ndryshojn kur mua filloi te mos me ngrefet me kari.E dashura ime po merzitej shume dhe kshu u drejtova drejt farmacis. I kerkova farmacistes disa ilace shume te forta pasi viagrat sme benin pune.Farmacistja i dha nje ilac “pickla”.Kari filloi te behej shume i fort dhe e kam qire te dashuren keq shum.Diten tjt doja ta beja teper te lumtur dhe e piva komplet ilacin sa qe kari spo me ulej dhe kishte jave qe po me rrinte dru.Fillova te qija shum burra grat dhe femijet e fshatit .Vajta ne farmacistja dhe me tha ta ulja me ante te elektricitetit nga bateria e makines . Gjeta makinen dhe me mashat e makines kapa karin mirepo duke vepruar me pa nje femije i fshatit dhe shkoi me vrap duke lajmeruar fshatin te ikin me vrap se isha duke e karikuar karin ti qija te gjithe .
Rendi
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Rendi dora vet - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/Sekreti+i+Rendit+/8222
Vepra te ngjashme
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...
|
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drej...
|
Eleminimi i varferi...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera?
Sapo e degjojme renditet ne mendjen...
|
E dashur mikja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
E dashur mikja ime ti nuk mund ta imagjinosh se sa shume te dua. Ti hyre ne jeten time kur une nuk e...
|
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
BULLIZMI
Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim mis...
|
Jeta ♥
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
|
Ese per jeten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njer...
|
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qend...
|
Pasuria
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mo...
|
kush jam une
Lloji: Ese argumentuese bindese
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!.
K...
|
Eqrem Cabej
Lloji: Ese argumentuese bindese
Eqrem Cabej ishte nje nga figurat me te shquara te shkences dhe kultures shqipetare. Ai ne veprat e ...
|
Lloji: Ese argumentuese bindese
Erdhi mëngjesi i së shtunës . Në këtë ditë...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|