Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7285
Data e postimit: 2020-05-15 23:01:52
Shikime: 3586
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: "Sfidat e shekullit të ri"

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Lufta e njerëzimit me Covid 19”
Autori: Sabrina Plaku
Shkolla: Gjimnazi "M.K.Ataturk" Pajove
Klasa: Klasa XA
Qyteti: Peqin
E-mail: binaferili@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të arrinim të përjetonim situatën në të cilën të gjithë jemi të përfshirë, “ne Luftën e Tretë Botërore”.
Kjo mund të cilësohet madje edhe më e vështira, sepse askush nga ne nuk është i aftë ta shikojë armikun dhe sulmet e tij të vazhdueshme drejt nesh. Në këtë luftë nuk ka dallim, ku dikush arrin të shpëtojë duke mbështetur pushtuesin, apo duke qenë i plotfuqishëm, por të gjithë e kemi riskun që të përballemi me “të rrezikshmin vdekjeprurës”. Bota po kalon çastet e saj më të vështira duke pësuar humbje të mëdha nga çdo drejtim. Pandemia ka prekur çdo cep të saj, madje edhe vendet që më parë mund tu duknin të padukshme.
Pas tragjedive të panumërta, ne ishim të detyruar të hapnim dyert edhe për “mikroskopikun” që askush nuk do ta besonte që mund të ishte aq i aftë sa të “paralizonte” në mënyrën më dëshpëruese jetët tona.
Alarmi u ngrit dhe si pa e kuptuar çdo gjë u vulos nën strehëzën e saj, ashtu siç bëmë edhe ne. Rrjedha e përditshmërisë ndryshoi plotësisht, duke filluar qe nga shkuarja ne punë dhe shkollë e deri tek të ushqyerit.
Të gjithë përpiqemi të përmbushim sa më mirë rregullat e vetëmbrojtjes. Madje frika na ka pushtuar së tepërmi dhe me ankth dëgjojmë të rejat më të fundit rreth situatës pandemike në vendin ku jetojmë dhe jo vetëm.
Por a do të ketë një fund kjo luftë, ashtu siç e pat edhe një fillim si pa e kuptuar?
A do të jetë njerëzimi i aftë që ta mposhtë “armikun e përbetuar”?
Them se të gjithë mundemi, por shpëtimi nga kjo luftë nuk vjen duke luftuar, por duke duruar, duke qëndruar të rrethuar me rregullat mbrojtëse dhe duke besuar në atë pakëz dritë që arrijmë të shikojmë.
Bota gjithmonë ka vuajtur, madje shumë herë është rrëzuar, por sërish këmi arritur të ngrihemi në këmbë dhe me ndihmën e njëri – tjetrit kemi ndërtuar nga e para foletë e shembura.
Ndoshta ky mund të jetë fundi për të gjithë ne dhe askush nuk mund ta ndryshojë këtë fakt, por unë jam e bindur që jeta do të ringjallet sërish, sepse parashikimet po e provojnë këtë gjë.
Ajnshtajni ka thënë qe Luftën e Parë dhe Luftën e Dytë të gjithe e pamë se si ndodhi, për Luftën e Tretë nuk jemi në dieni se në çmënyrë do të ndodhë, por Lufta e Katërt do të bëhet me gurë dhe me shkopinj.
Pra pavarësisht çdo gjëje, kjo histori do të vuloset dhe nje e re do të hapet sërish për të gjithë ne.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Sabrina Plaku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/%22Sfidat+e+shekullit+t%C3%AB+ri%22/7285


Vepra te ngjashme
Lufta e njeriut pë...
Lloji: Ese argumentuese
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv ...
Imazhi i paqes
Lloji: Ese argumentuese
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçan...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, n...
Ese:"Stop trafikimi...
Lloji: Ese informuese
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...

Lloji: Ese shpjeguese
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë....
Une pas karantine
Lloji: Ese argumentuese
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .A...
une i them jo padre...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për d...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjego...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.