Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-02-13 15:18:22
Shikime: 10401
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Mesimi

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Te mesojme
Autori: Donika
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 6
Qyteti: Podujeve
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mesimi ? Valle qka dime ne sot posaqerisht nxensit per mesimin? Asgje.Kjo eshte pergjigja qe nuk dime asgje.Mesimi eshte lere anash qe kur hyri kompjuteri ne shtepite tona ,ne qytetet tona por me se shumti per shume femije anekend u be simpatizues qe prej tij nuk mund te heqim dore ,me nje fjale disi kompjuteri na beri te varur nga ai.Por, nuk do te thote qe te mos hyme ne te por te pakten ta perdorim me orar.Nuk habitem pse shume femije jane bere analfabet.Kur i mendoj keto gjera kthehem ne boten e te pareve tane ,qe nuk kane guxuar te prekin a le me te flasin gjuhen shqipe ndersa ne qdohere e me shume po e refuzojme mundesine qe te behemi te ditur.Une nuk e di kur do te mbaroj ky ankth,por shpresoj qe se shpejti sepse qdo gje ka kufi por ne jemi ata qe po bejme te kunderten.Andaj te behemi te zot te vetes dhe te jemi kunder kesaj.Sepse e ardhmja e Kosoves varet nga ne . Edhe shoqerin ta mesojme qe qdo gje nuk arrihet me kompjuter , gjithqka arrihet duke mesuar ,duke ditur qfare eshte e mire e qka eshte e keqe .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Donika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Mesimi+/813


Vepra te ngjashme
Kultura , thesari m...
Lloji: Ese argumentuese
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nj...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam ado...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese argumentuese
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj ra...
atdheu
Lloji: Ese argumentuese
Pse pikërisht unë ?pse jo ti... Sa herë mendoj .nuk mund të sillen ...
28 Nentori
Lloji: Ese argumentuese
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashki...
Prometeu nje hero i...
Lloji: Ese argumentuese
... Medet Sa shpikje te dobishme bera un Per njerezit, ndersa per vete s gjej mjet per te shpetuar...
Nena ime e shtrenjt...
Lloji: Ese argumentuese
Nena eshte qenia me e dashur qe ekziston. Ajo e shfaq dashurine e saj ne menyra te ndryshme. Mena es...
Identiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem em...
kur të vdes një d...
Lloji: Ese argumentuese
Pas një kohe kur unë më s’do jem, do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë ...
''C'do te thote te ...
Lloji: Ese argumentuese
C'do te thote te shkruash ? Te shkruash do te thote te shprehesh mendimet e tua,ate qe ndjen ,ate q...
Tershane ne sofer p...
Lloji: Ese argumentuese
Dy fshatar shkojn musafir tek nje njeri Kur del i pari ne fund te oborrit i dyti po i flet te zot...
Perkedhelja ta zbut...
Lloji: Ese argumentuese
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behe...


Komentet e fundit!

Emri: Eriona
Email: erionasylejmani683@gmail.com
Komenti: shum e mir
  Pergjigju

Emri: erxhina
Email: erxhinap@yahoo.com
Komenti: sh mir ...
  Pergjigju

Emri: jam un ♥
Email: juhu @hotmail.com
Komenti: e bukur kjoo,,,,,
  Pergjigju

Emri: jam un ♥
Email: juhu @hotmail.com
Komenti: e bukur kjoo,,,,,
  Pergjigju

Emri: hana
Email: hanna.-@postribe.com
Komenti: te luuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmtt tttttttttttt...
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.