Data e postimit: 2020-09-20 13:14:26
Shikime: 6289
|
|
Likes:
10
Dislikes:
0
Titulli:
Situata me COVID-19 e perceptuar nga une
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Prej javesh na ka pushtuar erresira!!
Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithcka eshte mbushur me nje heshtje shurdhuese dhe nje zbrazeti shqetesuese qe ndalon gjithcka .Ndersa ne e ndjejme kudo ,ne ajer ,ne gjestet e njerezve apo shikimet e tyre !
Te gjithe te friksuar dhe te corientuar !
Te gjithe ne nevoje per te ngushelluar njeri-tjetrin!
Shqiperia ka kaluar shume sprova nder te cilat permendim nje me te dhimbshmen ,ate te '97 -tes ,kam lexuar se si shqiptaret u cmenden ,u terrorizuan . Une besoj se ne 2020 ,shqiptaret mund t'ia dalin .Ne do te dalim me te forte pas kesaj gjendjeje .Po te behemi bashke do i japim nje impuls te mire ketij vendi.Une besoj ,sepse nuk kam atdhe tjeter ,por vetem kete vend .Ky eshte nje moment per t'u ndaluat dhe per te menduar per veprimet tona ,per pergjegjesine qe ne kemi per te ndihmuar te gjithe se bashku per parandalimin e koronavirusit .
Perpiquni te beni pjesen tuaj per te mbrojtur jo vetem veten tone por mbi te gjitha moshat e riskuara .
Shtepi e embla shtepi -kjo fjali qe sa shume e kemi perseritur keto kohe merr nje vlere te jashte zakonshme .Sakrifikim nga liria jone por dite me te mira neser. Duhet te respektojme ato qe thone autoritetet .Detyra jone eshte te qendrojme sa me shume brenda ,te shmangim kontaktet fizike .Rri ne shtepi ! Do e mundim !Te kujdesemi per veten tone dhe njeri-tjetrin !Nuk eshte koha te behemi paranojake ! Kemi nje armik te perbashket ,koronavirusin!Duam ta mundim dhe do ta mundim .
Le ta kthejme driten e kuqe ne jeshile duke zbatuar rregullat .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Dorentina Zema - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Situata+me+COVID-19+e+perceptuar+nga+une+/7409
Vepra te ngjashme
Topit
Lloji: Ese argumentuese
Topit
I bukur
...
|
SHQIPONJA
Lloji: Ese argumentuese
hape krahet fluturove
fell ne kaltersi
udhtove...
|
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete.
Kujt I trembemi me shume...
|
|
Teknologjia ne jete...
Lloji: Ese argumentuese
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar...
|
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
|
teknologjia dhe e a...
Lloji: Ese argumentuese
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndrys...
|
''C'do te thote te ...
Lloji: Ese argumentuese
C'do te thote te shkruash ?
Te shkruash do te thote te shprehesh mendimet e tua,ate qe ndjen ,ate q...
|
SHQIPERI MOJ MBRETE...
Lloji: Ese argumentuese
SHQIPERI MOJ MBRETERESHE
LUFTOVE PER SHUME VJET RRJESHT
KALOVE SHUME VITE MUNDIM
POR AI MUNDIM T...
|
Pushimet Verore
Lloji: Ese argumentuese
Une pushimet Verore i kam kaluar shume bukur kam qene te halla , te tezja , te daja etj... Poashtu d...
|
Po të isha arkitek...
Lloji: Ese argumentuese
Unë po te isha arkitekt së pari do ti kisha ndërtuar disa shtëpi për të varfërit do ti kisha ...
|
TRANSPORTI
Lloji: Ese argumentuese
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi g...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|