C'do te thote te shkruash ?
Te shkruash do te thote te shprehesh mendimet e tua,ate qe ndjen ,ate qe ke perjetuar ,te shpalosesh imagjinaten tende ,te shkruash per tipe e karaktere qe ke hasur ne jete ,te shtjellosh natyren me dashurine e nje te apasionuari.
Te gjithe shkruajne sado pak ,por perpiqen.Por te shkruash vertet do te thote te kesh nje fantazi ,imagjinate te pafund .Piktoret fantazine e tyre e shprehin ne telajo ndersa shkrimtaret ne leter.Sigurisht qe duhet te kesh nje fjalor te pasur dhe e rendesishme eshte te dish cfare te shkruash .Kyr nje shkrimtar i vjen ne mendje nje ide ,per nje subjekt romani ,ai e perpunon me mendje dhe jeton me personazhet derisa ,tashme e mbushur ,e ndjen te nevojshme te ulet e te shkruaje .Shkrimtaretndryshojne nga ata qe kane deshire te skruajne pra njerezit e zakonshem .Eshte deshira per te treguar ndonje mrekulli te panjohur ose dicka ?
"Dike e shtyn endrra ,nje tjeter vetmia ,dike e terheqin mbresat dhe imazhet ,dhimbja ,gezimi ,trishtimi ,por jo te gjithe synojne ti hedhin ne leter te gjitha keto ngarkesa emocionale.Por,krijimi nuk lidhet vetem me veshtiresite e jetes.Arti i te shkruarit krijon nje univers tjeter .Dhe qe ta krijosh kete univers do te thote ta perterish jeten sipas bindjeve ,imazheve dhe vizionit per boten .
Krijimi eshte dicka midis fantazise ,endrres dhe realitetit .Ashtu si aktori ne skene kur luan nje rol" misheron figure" jetesore.
te shkruarit nuk u ndodh te gjitheve ,u ndodh vetem disa individeve ,te cilet pamjet e jetes dhe idete nuk i lene te qete.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
dashuria ndaj femre...
Lloji: Ese argumentuese
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen...
Padrejtesite e shek...
Lloji: Ese argumentuese
Viti 2013.Ende krime dhe mizori ne bote.A do te mbaroje ndonjehere valle?Nje lufte njerezore qe ka f...
Diskriminimi
Lloji: Ese argumentuese
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne ...
Sikur te mos rritem
Lloji: Ese argumentuese
Mos u nxito per tu rritur sepse ke kohen e duhur,do ta kujtosh kohen me nostalgji,do ta pyesesh vete...
Njeriu edhe kur e k...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo ...
pylli i heshtur
Lloji: Ese argumentuese
E cesht ky pyll kaq i vetmuar ku ska asnje njeri?E cesht kjo bote kur ska asnje pasterti?Kjo sesht p...
Ne duhet të zgjero...
Lloji: Ese argumentuese
Qenia njerëzore,si e vetmja me logjikë,ka mundur të zhvillohet e të krijojë qytetërime madhës...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese argumentuese
Shqiperia ime ! Sa herë mendja më kuvendon me Ty, moj Nënë e madhe, vetja më duket gjithmonë ...
Ceshte dilema?
Lloji: Ese argumentuese
Tek vetvetja dallohen dy un qe kan te bejne me zerin e nenvetdijes dhe me zerin e vetdijes.Aty ndodh...
Perdorimi i celular...
Lloji: Ese argumentuese
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femij...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese argumentuese
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here k...
Mbresa udhetimesh
Lloji: Ese argumentuese
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe...
Komentet e fundit!
Emri:
nefel muco
Email:
nefel.vl@htmail.com
Komenti:
O ka te drejte brendoni e kam dashnor te 897
por ti reila ti je krv mos ma mrz brendonin se vetem ate kam une te sakte brendon tdsh puc puc puc
Emri:
Brendon
Email:
brendonhasani@hotmail.com
Komenti:
O Reila! Po pse mi ke kopjuar ca nga idete e mia per te krijuar dhe ti nje ese. E veshtrova me kujdes te ashtuquajturen ese tenden dhe vura re qe aty asgje seshte e jotja, por ke vjedhur ide nga une dhe nga te tjere, i ke miskuar dhe e ke paraqitur si tenden. Kopjace. Ja ku i ke vjedhur: http://sq.yourliterary.com/abo nime/shikoabonimin.php?id=423& emailuser=suadashehi%40yahoo.c om#axzz44JZo1CCm