Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5989
Data e postimit: 2017-11-01 22:10:07
Shikime: 7431
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 2

Titulli: Adoleshentet dhe teknologjia

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Blerja e celularit
Autori: Izet Mata
Shkolla: " Jashar Hoxha "
Klasa: 8 - A
Qyteti: Tirane
E-mail: tezitama123@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te dashur mami dhe babi ,
Une qe me perpara ju kam kerkuar qe te me blinit nje celular , por tani une po e kujtoj qe edhe po te ma kishit blere , do te ishte nje budallallek i madh . Per kete gje une ju falenderoj .
Tani une jam nje adoleshent . Ne kete kohe , te gjithe adoleshentet kane celulare " smartphone " nga me te mirit si iPhone 5s , iPhone 6s , Samsung Galaxy 6s etj . Tani , une ju kerkoj nje celular dhe tani besoj se e meritoj nje . Celulari do te me nevojitej per te four me ju kur mund te kem nje problem ne shtepi apo dhe kur te kem shetitur me shoket dhe shoqet . Ndoshta mund te jem bere pakez xheloz per shoket e klases time , te cilet kane " smartphone " te shkelqyer .
Por ama nuk dua qe te me vendosni shume kushte . N.q.s ju do te ma realizonit kete dhurate per ditelindje , do te gezohesha jashte mase . Do te ndaloja se ndenjuri me ne celular kur te me thonit , vetem n.q.s do te kisha nje problem . Per cdo nevoje apo ndonje problem , do t'ju ve ne dijeni .
N.q.s me kuptoni , ju duhet te ma plotesonit kete deshire . Ju edhe sikur te mos pranonit , prape se prape do t'jua respektoja vendimin tuaj . Faleminderit !


Nga djali juaj i vetem

Izeti



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Izet Mata - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Adoleshentet+dhe+teknologjia/5989


Vepra te ngjashme
Perdorimi i celular...
Lloji: Ese argumentuese
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femij...
Perdorimi i celular...
Lloji: Ese argumentuese
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femij...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
mesuesja ime e pare
Lloji: Poezi dashurie
keto vargje te thjeshta qe tani lexoj mesueses time te dashur sot ja kushtoj tani un ty te falend...
kjo jam une
Lloji: Poezi kolone
nje adoleshente jam sot moshe pak ne rrezik jam perpjekur te pershtatem ne kete rast mos te je...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
kusherira e perjets...
Lloji: Ese filozofike
Po e filloj me nje peng te madh ne zemren time te vogel.E di qe te lendova pa mase "motrushe".Por am...
nje pushim i padesh...
Lloji: Ese argumentuese
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr ma...
Ngrohja globale nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
dashuria ime
Lloji: Poezi dashurie
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ...
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...


Komentet e fundit!

Emri: Izet Mata
Email: tezitama123@gmail.com
Komenti: Shpresoj qe t'ju pelqej
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.