Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4405
Data e postimit: 2015-09-21 10:27:43
Shikime: 16372
Raporto

Likes: 27 Dislikes: 3

Titulli: Vetmia

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pse jemi vetem ???
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte keshtu.Vetmia nuk mund te shihet si dicka negative sepse kohet kane ndryshuar dhe sot nuk mund t'i besohet as hijes tende.Personat qe preferojne te qendrojne vetem jane ata persona te cilet nuk i kane te afermit apo familjaret e tyre por ka edhe persona qe i kane sepse kane mbetur te zhgenjyer ose kane humbur besimin.Vetmia mund te jete e perkohshme.Sepse do apo nuk do dikush do te vije per te zgjatur doren sepse vetm koha eshte ajo qe sheron plaget.Zoti vonon por nuk harron.Vetmia ndonjehere te ndihmon te reflektosh,te llogjikosh dhe te arsyetosh,te ben qe te marresh vendime,ndonese te nxituara por qe ti je i afte te vendosesh vete.Por vetmia ka edhe ane negative.Ajo ndikon ne shendet,vendimet mund te jene te vobeketa sepse nuk jane si ato qe merren ne grup dhe vendoset me e mira.Vetmia eshte frike por frika largohet pak nga pak sepse nuk ka asnje njeri qe tet te beje keq.Sot frike duhet te kesh vetem nga njerzit qe te rrethojne sepse jo cdokush ta do te miren.Vertet thame qe vetmia eshte shoqerueja me e keqe e jetes por ka edhe arsye qe be rrezojne poshte kete thenie.Jane pikerisht ato arsye pozitive qe sapo permenda pak me lart.Gjithsesi une e nisa kete ese me fjaline e pare sepse une mendoj se te jesh vetem nuk eshte dicka e mire.Duhet te bashkepunosh,te kesh kujdes dhe te informohesh per gjithcka.Bashkimi ben fuqine dhe nese je vetem heret a vone do te rrezohesh.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Vetmia/4405


Vepra te ngjashme
Vetmia apo shoqeria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj ...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu k...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
A keni frike nga ve...
Lloji: Ese pershkruese
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe ...
frike nga vetmia
Lloji: Hartim
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim vet...
Frika...
Lloji: Ese filozofike
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... F...
Vetmia lulja qe rri...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh herë erresirën dhe vetmin njerzit mundohen ti largohen por ne fakt ajo eshte nje qetesi shp...
vetmia
Lloji: Ese pershkruese
VETMIA Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje? Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femij...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
“Ti”
Lloji: Leter
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne k...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...


Komentet e fundit!

Emri: otr
Email: otrtba@gmail.com
Komenti: na mallengjeve pz
  Pergjigju

Emri: sara
Email: sarasai1222@gmail.com
Komenti: /
  Pergjigju

Emri: sara
Email: sarasai1222@gmail.com
Komenti: /
  Pergjigju

Emri: sara
Email: sarasai1222@gmail.com
Komenti: /
  Pergjigju

Emri: ert
Email: ert@yahoo.com
Komenti: na mallengjyet
  Pergjigju

Emri: ert
Email: ert@yahoo.com
Komenti: jk
  Pergjigju

Emri: alketa
Email: bleona_ermonda@live.com
Komenti: shumm mir blaboo
  Pergjigju

Emri: Renis Telfiu
Email: renistelfiu2@gmail.com
Komenti: Me pelqeu shume kjo ese! Bravo!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.