Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1763
Data e postimit: 2013-12-03 23:05:13
Shikime: 14061
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Perse me pelqen te studioj?

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perse me pelqen te studioj?
Autori: Ersi
Shkolla: ---
Klasa: XI4
Qyteti: Tirane
E-mail: ersiljagjoni@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta eshte si nje shtegtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here te pare fjalet studim dhe e ardhme.Nga ky moment ne mendjet tona lind deshira per te studiuar,ne realzimin e atyre endrrave qe celin ne zemrat tona. Me pelqen te studioj pikerisht per te siguruar nje te ardhme te lumtur. Te marresh njohuri do te thote te behesh nje njeri i ditur, pergjegjes, i afte per te kaluar cdo sfide, pra me pak fjale te jesh nje njeri i kompletuar. Vetem me ane te studimit do te arrijme ne momentin per zgjedhur degen per te cilen do te studiojme, te gjejme profesionin qe do te ushtrojme dhe me pas ku te pasqyroje dijet qe kemi marre me vullnetin per te mesuar. Ka edhe nga ata moshatare te mi qe nuk perlqejne te studiojne dhe perpiqen te shfrytezojne kohen qe kalon shume shpejte, por koha do tua tregoje kur te perballen me veshtiresite e kesaj jete. Ne keto koohe ku jetojme ka vetem nje rruge per te pasur te ardhme, ka vetem nje rruge per te mos humbur fillin e ejtes, ajo eshte rruga e dijes.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ersi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Perse+me+pelqen+te+studioj%3F/1763


Vepra te ngjashme
Perse te sdudiojme
Lloji: Ese pershkruese
Jeta është si nje shtëgtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shum...
libri
Lloji: Ese argumentuese
Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri...
"E arrdhmja ime ës...
Lloji: Ese argumentuese
Jetojme duke ëndëruar,dhe vdesim pa e perfunduaf endren. Tentojme te lidhemi me nje realitet por ...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
Intelegjent lind ap...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema : Intiligjent lind apo behesh ? Intelegjenca eshte aftesia mendore per te arsyetuar rreth s...
''Mendo globalisht ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe t...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...
Njeriu eshte farket...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,...
7 Marsi - Dita e me...
Lloji: Ese informuese
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te buku...
Une Kam Nevoje Per ...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kup...
Ne kemi ardhur ne b...
Lloji: Ese argumentuese
eshte e veshtire te ajpim nje perkufizim te sakte per jeten. per mua ,jeta eshte enje udhetim drejt ...
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq ...


Komentet e fundit!

Emri: juri
Email: jurgen.ruci@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: anisa koni
Email: anisa.k@hotmail.com
Komenti: shume e bukur te lumte
  Pergjigju
Emri: Ersi
Email: ersiljagjoni@hotmail.com
Komenti: Shume faleminderit

Emri: zade qerkezi
Email: zadeqerkezi@hotmail.al
Komenti: e bukur shum por dhe e vertet
  Pergjigju
Emri: Ersi
Email: ersiljagjoni@hotmail.com
Komenti: Faleminderit


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.