Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4252
Data e postimit: 2015-04-26 14:39:08
Shikime: 5434
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Autizmi

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Autizmi
Autori: Alesia Nikolli
Shkolla: Qemal Mici
Klasa: 7D
Qyteti: DURRES
E-mail: brisi.nikolli@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ditet kalojne ,oret ikin ,minutat ecin ,sekondat vrapojne . Por gjithcka mbetet e njejte. Realiteti eshte po i tille. Ju jeni po te njejte. Moskokecares , te pabindur , te harruar .E quani veten luftetar por para tyre jeni asgje sepse ata jane luftetaret me te forte te botes. Kjo sepse ju luftetar quani kur luftoni me armikun ndersa ata luftojne me veten , me ne , me te gjithe . Ne arenen e madhe , kohe e pa kohe tani , me vone , gjithmone . Pse gjykoni? Pse? Ne fakt pergjigjen e keni perpara syve por shpesh i mbyllim syte perpara gjerave qe sna pelqejne. Per ju ndonjehere eshte me mire te qendroni ne erresire sesa te shihni realitetin e papranuar prej jush. Ju quani ata te semure por ne fakt te semuret jeni ju e semundja juaj eshte fiksimi , fiksimi per mospranim , fiksimi per indiference . Gje aspak e bukur aspak pozitivitet..



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Alesia Nikolli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Autizmi/4252


Vepra te ngjashme
Autism
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me...
pendimi
Lloji: Ese vleresuese
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia be...
8 Marsi
Lloji: Ese argumentuese
Festa e gruas, është në stinën e pranverës, sepse të gjitha ju, jeni të bukura si kjo stine. ...
Identiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem em...
Ditet kalojne
Lloji: Analize letrare
Ditet kalojne Cdo gje po ndryshon plaget po shkojne oret tona s'egzistojne ndersa ditet ska...
Jeto
Lloji: Ese argumentuese
Nuk pres asgje nga askush! Te presesh te ben gjithmone keq. Problemet nuk jane te perjetshme dhe...
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te l...
Ese
Lloji: Analize letrare
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rruge...
Cdo te thote te jes...
Lloji: Ese shpjeguese
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta...
Proud to be me!
Lloji: Ese argumentuese
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga...
FAMILJA IME
Lloji: Ese vleresuese
FAMILJA IME JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENI GJYSMA JETES TIME JENI QDO GJE PER MUA DHE ASN...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drej...


Komentet e fundit!

Emri: ewa
Email: ewa@hotmail.com
Komenti: A me duket mua apo eshte e kopjuar?? Gjithsesi e bukur...
  Pergjigju

Emri: ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: Decii♥♥♥♥ aww sa bukur ♥♥ luv u♥♥
  Pergjigju
Emri: Alesia
Email: Alesia.Nikolli@hotmail.com
Komenti: flm Inw


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.