Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje kercenim serioz per paqen. Prandaj vendet e zhvilluara,organizatat e ndryshme,aleancat e shteteve kane ndermarre insiativa konkrete per carmatosjen boterore si e vetmja shprese per paqen dhe harmonine ne bote qofte dhe brenda shtetit apo ndermjet shteteve.
Carmatosja sjell paqe,zhvillim,largon friken dhe stresin e luftes, shpenzimet per arme e ushtri te cilat mund te investohen ne fusha te tjera si arsimi, shendetesia, turizmi etj. Carmatosja boterore do te ulte shume emigracionin e njerezve drejt vendeve me te ngurta e me te qeta.
Disa shtete ose edhe grupe te ndryshme politike e fetare brenda shteteve mendojne se carmatosja i ben ata te fuqishem per te mbrojtur interesat e tyre ose per te realizuar qellimet e tyre, duke kercenuar ose sulmuar te tjeret.
Por zgjidhja e problemeve me arme dhe lufte eshte e gabuar. Bisedimet,toleranca,misionet e paqes jane rruga me e drejte per zgjidhjen e problemeve te ndryshme boterore.
Carmatosja boterore duhet te arrihet me kompromis midis shteteve dhe lidereve boterore ne menyre paqesore, sepse me gjithe kete zhvillim te armeve te teknologjise se larte dhe armeve berthamore gabime te vogla mund te sjellin pasoja fatale per gjithe boten.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Kristel Cocoli
Email:
kristelcocoli@gmail.com
Komenti:
Nuk ka paragrafe dhe mungon shtjellimi i argumenteve, si dhe antiteza . Mund te jete e shprehur bukur ,por s eshte ese.
Emri:
aaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn
Email:
an.fel@tre.net
Komenti:
shume shume e bukur te lumte nese e ke bere vete. per mua meriton nje 10 te madhe. BRAVO. te tjeret duhet ta lexojne sa me pare kete ese kaq te mrekullueshme. me te vertete eseja me e bukur qe kam lexuar deri me sot ne jeten time . te pergezoj. je 1
Emri:
Dajana
Email:
dajaanh.dajaan@hotmail.com
Komenti:
Nqs eshte ese argumentuese duhet te kete hyrje ,zhvillim ,mbyllje.Duhet te kete te perccaktuar problem , tezen argumentat , antitezen. Vetem ese argumentuese qe nuk eshte kjo
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!