Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-01-06 19:29:50
Shikime: 7911
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Gabimi dhe falja pjese e jetes

Lloji: Ese argumentuese
Tema: A duhet te falim gjithmone?
Autori: Emili Capi
Shkolla: Kushtrimi i Lirise
Klasa: 7A
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje gabim apo fundjadhe duke na lenduar shume, por a veprojne te gjithe keshtu? Nuk besoj. Ne bote ka kaq shume njerez egoista, shpirtzi, qe nuk falin dhe kane gjetur nje shprehje tani: "Zoti te fal, une jo".
Cfare njerezish! Kujtojne se kane me shume fuqi edhe se Zoti.
Por te falesh nuk do te thote te harrosh...
Kemi arritur ne konkluzionin qe ne, njerezit falim vetem ata qe duam.
Jam dakord qe te falim, por nese gabimi perseritet e perseritet atehere falja nuk ka me vlere. Duhet t`ja themi me shpirt kete fjale jo thjesht t`a themi sa per sy e faqe qe ai tipi te na fale. Nese nje person mund t`iu beje keq, eh na falni, sepse mund te vije nje diteqe ju do te keni nevoje per falje. Askush nuk eshte perfekt. Dhe meqenese s`jemi perfekt, gabimi dhe falja jane pjese te jetes.
FUND
Per cdo paqartesi me shkruani te komenti.
Faleminderit per vemendjen dhe kohen tuaj!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Emili Capi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Gabimi+dhe+falja+pjese+e+jetes/7063


Vepra te ngjashme
Carmatosja eshte e ...
Lloji: Ese argumentuese
Konfliktet me te medha gjithnje kane nisur nga vete njeriu.Cdo lufte,cdo beteje.Njeriu eshte aq egoi...
vera i gezon femije...
Lloji: Ese argumentuese
jetojn shume lloj njerez por ata qe i gezohen me Shum stines se veres jane te varferit .njerezit te ...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por...
kur të vdes një d...
Lloji: Ese argumentuese
Pas një kohe kur unë më s’do jem, do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë ...
Bota e Ideve
Lloji: Ese argumentuese
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexont...
Përse duhet të je...
Lloji: Ese argumentuese
Qytetar aktiv ne duhet të jemi dhe jo pasiv sepse ne duke qenë qytetare aktive bëhemi pjesë e ve...
ʹʹBota eshte nje ...
Lloji: Ese argumentuese
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjet...
‎"TE GABOSH ESHT...
Lloji: Ese argumentuese
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te ...
nena
Lloji: Ese argumentuese
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne...
Bukuri e Shemtuar
Lloji: Ese argumentuese
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh s...
Telefoni I nevojshe...
Lloji: Ese argumentuese
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe p...
Mesuesja ime e pare
Lloji: Ese argumentuese
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në s...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.