Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e arritur gjithcka duam , i ngjan nje trageti gjigand , por dalngadale ai fillon te lekundet e te shperbeht nga stuhite e jetes . Ka raste kur e gjen veten mbi vale , e te tjera raste kur humbet per pak poshte ujit . Rendesi ka qe te kesh gjithmone ku te mbahesh , nje shprese te te coj drejt brgut , aq shume te deshiruar drejt se ardhmes . Ndonjehere na shterojne fuqite per te ecur, per te guxuar , lodhemi.Nje njeri ideal eshte ai qe rrezohet dhe perseri ngrihet , qan dhe qesh , jeton dhe pranon si nje sfide te fuqishme te pashmangshmen . Cfare eshte njeriu pa shprese ? Nje qenia qe ndonese merr fryme , ecen , leviz , por eshte nje qenie boshe dhe e humbur.Nuk ka rendesi sa e padrejt eshte treguar jeta me kedo , por e rendesishme eshte se ka shprese dhe ne momentin kur fryma duket sikur po pushon. Duhet te ngrihesh e te ecesh me hapa te sigurta , por te kapesh kohen qe ke humbur, duke i dhene vetes shprese dhe shpreses jete.... Perderisa do te arrijme atje ku duam do te jemi te suksesshem , por meqe do ta duam shume ate qe me dinjitet e arritem,, do te prekim lumturine.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Mbesha Nazaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Mjafton+pak+shprese+per+te+prekur+te+erdhmen%2C+lumturine+/1150
Vepra te ngjashme
liria
Lloji: Ese argumentuese
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenj...
JETA
Lloji: Ese argumentuese
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ?
Secilit prej nesh i ndodh qe te reflek...
Gjuha Shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, ril...
Te studiosh jashtë...
Lloji: Ese argumentuese
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësi...
Mbresa udhetimesh
Lloji: Ese argumentuese
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe...
Une votoj per vete
Lloji: Ese argumentuese
Unë votoj, për vete...
Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më...
komuniteti
Lloji: Ese argumentuese
cdo dite takojme njerez te ndryshem qe kane nevoje per ndihmen tone.te moshuarit,te pastrehet si dhe...
Gjyshe me mungon :/
Lloji: Ese argumentuese
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina b...
Edukata,arma me e f...
Lloji: Ese argumentuese
Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten
Edukata me në qëndër n...
Aktualizimi i Helen...
Lloji: Ese argumentuese
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave
Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsiderohesh...
jeta
Lloji: Ese argumentuese
Ese per jeten
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa mi...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi.
Ndonjehere tregohet shume e padr...
Komentet e fundit!
Emri:
shkelqim
Email:
shkelqim.alimi@live.com
Komenti:
shum tem e mir
Emri:
aergh
Email:
ina.dena@hotmail.com
Komenti:
Po kjo ska te bej fare me te ardhmen per mendimin time duhet te shtoje shume gjera mbi te ardhmen ,cfare enderrron,etj.Shume keq!