Data e postimit: 2020-05-03 14:46:12
Shikime: 5382
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
Jeta
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa e padrejtë me ne?Pse ndonjëherë mendojmë vetëm nga ana negative? Pse ndihemi sikur jemi të vetëm e të palumtur? Kjo ndodh ngase nuk e duam dhe nuk e vlerësojmë qa sa duhet jetën.
Jeta është sikur një lule, po u kujdese për të ajo do rritet, po s'u kujdese ajo do vyshket.Asnjëri nga ne nuk duhet të lejojmë që një ditë e keqe që kemi kaluar të na bëjë sikur kemi një jetë të keqe.Ne jetojmë në një ëndërr e cila kur një ditë do zgjohemi do përfundojë,do nise një kapitull i ri në të cilën do jemi të përjetshëm e që do shpërblehemi për të mirat e këqijat që kemi bërë
Nga kjo jetë besoj se të gjithë kemi parë të mirën e të keqen e duhet ta kemi kuptuar se asgjë në këtë jetë nuk është e përsosur, të gjithë bëjmë gabime por nëse arrijmë ta kuptojmë gabimin që kemi bërë duhet të mundohemi që ta përmirsojmë.Në jetë asnjëherë mos u mundo të bëhesh si "çdokushi" të përpiqesh të shtiresh si "shumëkushi" sepse do demaskohesh e do quhesh "askushi." Jini gjithmonë vetvetja, bëni atë që ju dëshironi dhe asnjëherë mos ktheni kokën mbrapa, kënaquni me zgjedhjen që ju bëni.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Elmedina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Jeta/7244
Vepra te ngjashme
Kulmi i Malit me te...
Lloji: Ese argumentuese
Ka raste qe nje njeri do te donte te kthehej ne nje vajtim te gjate te paarritshem. Te hype ne...
|
pylli i heshtur
Lloji: Ese argumentuese
E cesht ky pyll kaq i vetmuar ku ska asnje njeri?E cesht kjo bote kur ska asnje pasterti?Kjo sesht p...
|
jeta pa teknologji
Lloji: Ese argumentuese
teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e vesht...
|
dimri
Lloji: Ese argumentuese
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të m...
|
Deshmoret e atdheut...
Lloji: Ese argumentuese
Perseri erdhi 5 Maji .
A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,es...
|
28 Nëntori 1912
Lloji: Ese argumentuese
28 Nëntori 1912
Shpallja e Pavarësis së Shqipërisë është një nga ngj...
|
boten prapa desh ta...
Lloji: Ese argumentuese
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore...
|
jam krenr qe jam sh...
Lloji: Ese argumentuese
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar per mua eshte sublime....
|
me mire i forte apo...
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren per forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te...
|
Libri "mema e dijes...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
|
|
adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adolesh...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|