Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5421
Data e postimit: 2016-11-23 18:34:52
Shikime: 4777
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Karma

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Karma
Autori: Joana goxhaj
Shkolla: Zhani ciko
Klasa: XII D
Qyteti: Patos
E-mail: joanagoxhaj@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kishte mbijetuar nje kohe tjeter dhe qe e ruante te pafajshem vizionin e saj per boten .
Por... Ishte krejt e kunderta . Ajo vuante. Vuante se tepermi . Kujtimi i atyre diteve te largeta , i ngjallte perhere nje val emocionesh shumengjyreshe . Dicka t ngjashme me nostalgjine , por pak me e ngateruar . Nostalgjia shpesh i kthehej ne sendimentaLizem , ndersa kujtimet ishin ishin po aq te bukura sa nuk ja kishin nevojen fantazis . I ruante me xhelozi te madhe ato kujtime . I perkisnin vetem asaj dhe gjat rrjedhes se viteve i kishte shnderruar ne nje lloj muzeu privat , ku vet ishte roje e vet vizitore .
Donte te mbyllte nje kapitull te shemtuar te jetes se saj , me shpresen se do te gjente rrugen , kurse tani besonte se gjate tere kesaj kohe , nuk kish ber gje tjeter vecse kishte kerkuar ate . Dikur , ne te shkuaren e larget , ai ia kishte mbathur . Larg .. shume larg prej saj . Kishte gjetur dike tjeter . Mendonte se ishte me e mire se ajo . Por .. ironia e fatit ishte se dhe ajo e la per nje tjeter .
Kishte kaluar goxha kohe . Dhe ai , tashme , ishte aty para saj . Nuk pushonte se foluri per ndjenjat e plagosura . Ajo qe dikur e komsideronte femren e jetes , tashme e kishte zevendesuar me nke tjeter ate .
  Por.. harroi te kujtonte se kujt po i fliste dhe se kush po e degjonte me vemendje .
Ishte larguar prej saj ne heshtje , pa asnje arsye dhe mbi te gjithash me nje tjeter ne krah .
E tashme ,,, tashme ishte kthyer me mijra fjale , arsye te panumerueshme dhe ne krah nuk mbante gje tjeter vecse ndjenjen e pendeses !



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Joana goxhaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Karma+/5421


Vepra te ngjashme
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
Mendohu gjithmon pa...
Lloji: Tregime dashurie
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte di...
Iluzione
Lloji: Analize letrare
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e p...
Vendi imagjinar
Lloji: Ese pershkruese
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shum...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
XXXXX
Lloji: Pershkrim
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga...
Magjia e kohes !!
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nj...
Hena
Lloji: Poezi personale
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje...
tragjedia..
Lloji: Tregime dashurie
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai f...
Iken...
Lloji: Ese pershkruese
Ikën... Ai tashme ishte larguar nga kjo ...
Nje shetitje ne par...
Lloji: Pershkrim
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma...
libri i fluturave
Lloji: Tregim
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quhesh...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.