E dua librin
Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo une vetem nje zgjedh ate 'librin tim'.E dua jashtezakonisht librin.ai me pasuron dijet e mia me meson gjerate paditura ,me ben per te qeshur ehhhhh.........
Po pra ky liber qe disa nuk e preferojne nuk ia dine vlerat.ne cdo faqe qe shfletohet eshte nje mbrekulli me vete.Libri esht pasuria shpirterore e popujve dhe e kombeve te ndryshem te botes.
Epo ia vlen ta permendesh se ai qe ka nje liber ka nje thesar.Sepse eshte e vertete.Libri esht i lehte prej letre por ai ka nje force te jashtezakonshme sa te ngreje njeriun deri ne majat e universit.Ai te edukon te meson te fisnikeron te ben te bukur dhe njerezor.Shkolla dhe libri jane kostume kulture e fisnikerie per cdo te ri e cdo te re.Ai qe leon librat behet i ditur dhe i pergatitur e mei 'armatosur per sfidat e jetes'.Adoleshencae sotme e ka menjanuar kete gje te cmuar librin perdorin (telefonin) por kurrsesi keto se mundin dot dijen kryesore librin.cdo njeri qe pretendon qe eshte i kulturuar dhe i ditur duhet te jete nje mik e shok i librit e ta doje ate.Cdo liber per mua eshte nje shkalle e vogel duke u ngjitur ne te.Libri per ne eshte kenaqesi lehtesuese kurse per shkrimtrin pune me e mundueshme .
'LIBRI ESHTE ÇELESI QE HAP DYERE PA MBARIM' !!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!