Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1736
Data e postimit: 2013-11-24 20:22:34
Shikime: 13048
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Vetja

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Vetmia,kthim ne vetvete
Autori: Anxhela
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 12A
Qyteti: durres
E-mail: anxhela_huqi@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujtimeve ,duke iu shmangur emocionit qe ato shkaktojne,ose nga te tjeret qe ndoshta u lodhen duke te degjuar ty tek rrefen kujtimet e tua.
Rendesia e arsyes zbehet kur e sheh veten ashtu sikurse linde,i vetem.E shoh veten te lodhur nga mundimi per te qene i forte e per ti hedhur kujtimet e lara pas kraheve.I lodhur nga betimet dhe premtimet e bera ne momente gezimi,nga plaget qe kane lene fjalet boshe,nga hapesira qe ka lene besimi i thyer dhe nga ajo fjale "ME FAL!".
Por kjo nuk e nderton nga fillimi boten tende,nuk ve rregull ne ndjenjat e shperndara ne zbrazetire.Dhe ti i mendon te gjitha keto ne heshtje,e ndoshta duke pare veten ne pasqyre.Merr mundimin ti thuash me ze dhe ne ate cast brenda teje shkrihen te gjitha ato akullnajat nga nxehtesia e trishtimit.Nuk mund ti mbash me brenda dhe dalin ne formen e lumenjve te ngrohte.
Por nuk ke askend aty qe te qaje me ty sic dikur qeshje,ose te pakten te te fshije lotet.Dhe e kupton se je ti dhe vetem ti shtylla e botes tende.Sado te perpiqen te te kuptojne te tjeret,nuk do te munden kurre.
Nuk do te munden ato te bejne gabimet e tua dhe te marrin te njejtat mesime,nuk do te mundet zemra e tyre te kriset ne te njejtat vende si e jotja,nuk do munden kristalet e tyre ti presin njesoj sic te preu i yti ty,nuk do te mundet drita e tyre te venitet njesoj si e jotja dhe nuk do te munden lotet e tyre te derdhen njesoj si te tute.Me e rendesishmja,sado te perpiqen ata nuk do te munden te jene TI!
Shok te vetem do kesh hijen tende.Ajo do te jete deshmitare e loteve dhe te buzeqeshjeve te tua,te fitoreve dhe deshtimeve,te humbjeve dhe triumfimeve.Ajo do te bjere ne toke dhe do ngrihet jo vetem,por me ty!Ajo do te jete punetorja jote e vetme qe do te te ndihmoje ne ndertimin e rruges se jetes dhe mbushjes se gropave te se shkuares.
Ajo do te jete me ty dhe atehere kur do te duash te qendrosh vetem.!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anxhela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Vetja/1736


Vepra te ngjashme
vetmia
Lloji: Ese pershkruese
VETMIA Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje? Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femij...
zhgenjimi
Lloji: Romane
Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai veti...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
Uriim ditelindje
Lloji: Ese vleresuese
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakt...
Gezuar 8 marsi!
Lloji: Ese pershkruese
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere...
Jo duke degjuar te ...
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne....
jeta
Lloji: Analize letrare
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
KOHA-PAS...APO PARA...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
mjedisi dhe jeta jo...
Lloji: Ese argumentuese
E keni parasysh kur shume kohe me pare shikonit nje mjedis te gjelber e plot jete,dhe me pas nje shk...
"Deshperimi"
Lloji: Ese pershkruese
Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindos...
NDERGJEGJJA E NJOLL...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke b...


Komentet e fundit!

Emri: gresa
Email: g.geni 23@yahoo.com
Komenti: ese e mire per kte teme.duhet ta kuptosh dhe ta ndjesh jo vetem ta lexosh
  Pergjigju

Emri: lorena
Email: ervinvreka@yahoo.com
Komenti: shumeeeeeeeeeee koooooooooooooooooot
  Pergjigju

Emri: sueda
Email: edaibrahimi@hotmail.com
Komenti: a nuk keni ndonje ese me teme : kur e shoh veten ne pasqyre
  Pergjigju

Emri: lorena
Email: ervinvreka@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.