Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevojë çdo ditë,e këtë mund ta gjesh në libra,një udhëtim me plot kuptim,mesazhe me vlerë,e një shtim shprese.
Libri është shoku më i ngushtë,motivim për jetë.Çdo njeri mund ta gjej veten tek librat sepse është e vetmja gjë në të cilat mund të përjetosh një ndjenjë ndryshe.Librat janë një kënaqësi më e mirë,kënaqësi e papërshkrueshme që ne mund ta përjetojmë.Egzistojnë lloje të ndryshme të njerëzve,disa pëlqejnë të lexojnë libra,mirëpo jo të lexojnë shumë,disa nuk duan që kohën e lirë ta shfrytëzojnë duke lexuar libra,mirëpo kanë dëshirë të luajnë lojra interneti,të shikojnë një film,por ka edhe persona të cilët nuk ndahen nga librat,të cilët mendojnë se e vetmja gjë që duhet bërë është të lexosh libra ose të shkruash.
Kur përmendim fjalën "libër" kujtohmë mikun më të mirë,mikun më motivues,mikun më udhëzues...
Falë librave ne sot jemi këtu,leximi i tyre çdo ditë e më shumë na mëson se si të përballemi me sfidat e jetës,na bën që të dimë më shumë për rrethanat e jetës e edhe vetëkuptimin e fjalës "jetë".Jetojmë në një botë të cilën e ka kapluar mizoria,xhelozia,mos respekti për të tjerët,ku për disa persona paraja vlen më shumë se gjithçka,mendojnë se paraja mund ta blejë buzëqeshjen,gëzimin,dashurin ë,respektin,sinqeritetin...
Mirëpo falë librave apo leximit të tyre ende ka njerëz të cilët nuk mendojnë se paraja mund të blejë gjithçka,për të cilët disa gjëra janë shumë më të rëndësishme,e të gjitha këto gjëra që ne dimë janë falë librave,pa të cilat nuk do mund të ishte e plotësuar kjo botë.
Librat janë gjithçka që ne kemi.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!