Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane ku 70% uje dhe 30% toke.Se dyti Toka ka oksigjen,ku eshte gjeja me e rendesishme per qeniet e gjalla.Se treti Toka ka temperature te ndryshme ne vende te ndryshme por qe jane te perballueshme nga njerezit,bimet,kafshet.Gjithas htu ndodhin faktor natyror te cilet ndihmojne ne zhvillimin e procesit te jeteses dhe bejne te mundur jeten ne Toke.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ina Gjika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/%22Pse+ne+toke+ka+jete%22%3F/6073
Vepra te ngjashme
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
Karma
Lloji: Ese argumentuese
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kisht...
SHQIPERI MOJ MBRETE...
Lloji: Ese argumentuese
SHQIPERI MOJ MBRETERESHE
LUFTOVE PER SHUME VJET RRJESHT
KALOVE SHUME VITE MUNDIM
POR AI MUNDIM T...
Është më mirë t...
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga s...
Perse me pelqen te ...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
Hapma derenn e dash...
Lloji: Ese argumentuese
Hapma deren e dashura nënë
E di qe gabova shum kur ika,e di qe eshte dashur qe te ndegjoj kesh...
miresia
Lloji: Ese argumentuese
Miresia eshte nje ndjenje shume e bukur dhe e parershkrueshme per nje person.ajo ka fuqidhe aftesi t...
kosova ime
Lloji: Ese argumentuese
kosova ime vendin tim shum e dua,shum bashkatdhetar kan sakrifikuar, e per ty kan luftuar,me gjak t...
Pse libri na hap dy...
Lloji: Ese argumentuese
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte m...
gjyshja ime
Lloji: Ese argumentuese
JA kujdesur per mua SA ...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje me...
Komentet e fundit!
Emri:
kiara
Email:
kiara@gmail.com
Komenti:
shm e bkr