Nese nuk arrin te thuash dot te verteten, nuk je I detyruar te thuash nje genjeshter pasi midis ketyre dyjave egziston nje zgjidhje...HESHTJA...
Te jesh I mistershem do te thot te heshtesh, ye mos hapesh cdo faqe te librit te jetes por historia e tij te ngjalli kurjozitet tek te tjeret.Shpesh jeta te ofron letrat dhe lojen duhet ta luash ti e pikerisht e mistershmja e pazbulueshmja eshte asi qe ne kemi nen menge qe te fitojm lojen.
Pyetja qe lind eshte...Pse duhet te jemi njeherazi te mistershem per te qen hero?
Kur ne perfytyrojme nje hero, ne mendjen tone krijohet imazhe te heronjve me maska, me fuqi te mbinatyrshme por nese zbresim nga endrrat nje hero eshte nje njeri qe shfaqet si shumefytyrsia jone njerzore e skalitur ne fytyren e nje njeriut te vetem.
Nje njeri me qellim te caktuar qe ben ate qe do dhe do ate qe ben.
Nje hero sheh vetem detyren e tij dhe anashkalon gjithcka tjeter anesore dhe synon te realizoj vec objektivin e tij.Kjo e ben ate qe te mos zbuloje vetveten te mos tregoj pikat e doubts dhe njeherazi te jetoj me misteret e tij.
Shpesh njerzit te besojn ashtu si je dhe nuk te duhet te japesh shume shpjegime te duhet vec te kryesh detyren ne baze te nje plani rreptesisht te arsyeshem e tek arsyeja e ti te gjejm te misheruar bindjen per ta cuar perpare boten.
Hamleti ka lindur per te zgjidhur dilemen e pazgjidhshme: C'eshte jeta, detyre apo e drejt e njeriut?
Nje gje dihet me siguri qe bota eshte dhe eshte tamam ashtu sic duket por un jam kurjoze te di kush do te fitoje...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!