Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me perendimin e diellit dhe qyteti ka mbetur irrethuare nga hijet e cuditshme qe nata sjell me vete.Kjo heshtje shurdhuese thyhet nga disa hapa te befte,qe trokasin si pikat e para te shiut te vjeshtes,mbi qelqet e dritareve gjysem te hapura nga era .
Eshte djali i vogel qe banon ne qoshet e erreta,prane kazaneve me plehera!Nuk eshte me i madh se dhjete vjec,me ca floke te zbardhur,ndoshta nga vuajtja,dy sy te zinje te medhenje ne te cilet pasqyrohet pafajesia e nje shpirti te vrare.Duket sikur lutet me shikim qe dikush ta nxjerre nga ai labirint pa dalje.Fytyra e tij e zbehte ndricohet nga dritat e shtyllave vigane,sikur duan te mburren me madheshtine e tyre.Era i perplaset ne gjoks dhe i fryen bluzen e grisur,deshirone ta ngre e te luaje me te si me gjethet.Por ai eshte mesuare tashme me eren dhe pllakat e ftohta te trotuarit nuk i bejne me pershtypje,edhe pse mbi to ecen zbathur.Vrapon,iken nga gjithcka dhe mendon se do te lere pas nje pjese te nates.E do te mund te ndieje mbi fytyre rrezet e diellit qe aq shume i mungojne,pa u penguar nga shikimet vrastare te kalimtareve,qe e mbulojne si re te zeza.Ai kerkon te vrapoje e te therrase me zerine shpirtit ,se deshiron te luaje me endrrat e therrmuara ,te preke nje dore te ngrohte prinderore,pa pasur mbi shpine shikime paragjykuese,sepse pesha e tyre rendon shume dhe,per cfare?!
Faleminderit te gjitheve qe po e lexoni kete esse.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
brendon
Email:
brendon.hasani@yahoo.com
Komenti:
Se ckam nje pershtypje se te gjitha komentet ketu i ka shkruar kjo e ashtu quajtura krijuese esesh (vjedhese esesh) dhe i shkruan ne emra te ndryshem. O goce! Do jete me mire per ty te merresh me nje gje tjeter dmth ate qe ti di me mire. Leri esete se nuk jane per ty. Nuk shtyhet vetem duke vjedhur. Ka plot goca e cuna te talentuar ketu qe shkruajne ese te bukura. Ti me mire merru me maniqyre se parukiere do behesh.
Emri:
c.p
Email:
cp@yahoo.com
Komenti:
mos do te thuash ti fshesaxhi dhe ajo holliwood star?
Emri:
jonida
Email:
jonida@yahoo.com
Komenti:
si ka mundesi qe te gjith komentet e kqija i shkruan nje cun me emrin brendo??? eshte i njejti
Emri:
pff
Email:
pff@live.com
Komenti:
Po he mi ti si ben lere at katunar se plasi nga inati edhe ti i duesh
Emri:
anna
Email:
analisaaa@yahoo.com
Komenti:
Kjo nuk qenka e vjedhur,, Une po mendoja qe ishte e vjedhur por rezultoi qe kjo ermiona nk e kishte bere vete.e kishte bere n shoqe e saj dhe eshte kushurira e ksaj goces(xhesikaes).Shyqyr zoti sepse po me pelqenin esset e saj.BRAVOOO ERMIONA QE THE TE VERTETEN
Emri:
brendon
Email:
brendon.hasani@yahoo.com
Komenti:
bla bla bla.Kush je ti mi? Ajo katunarja dora vet apo nonji katunare tjeter? Kjo ka vjedh esen e tjetres ti mundohesh ta justifikosh. Jo po kshu jo po ashtu. Edhe ti qeke budallaqe.
Emri:
brendon
Email:
brendon.hasani@yahoo.com
Komenti:
Po ti e paske vjedh megjithmend. Dhe eseja origjinale qenka ketu te faqja. Me te vertete qeke copa katunares. budallaqe.
Emri:
xhesika
Email:
Xhesika2013@yahoo.com
Komenti:
faleminderit te gjitheve qe me perkrahet jeni te mrekullueshem kjo me shtyn te shkruaj me shume. faleminderit
Emri:
kledisa
Email:
kledisatirana@yahoo.com
Komenti:
wowwwwww je fantastike do vazhdojme te te perkrahim gjithmone.Sepse ti je shembulli qe ne duhet te marrim. (po ajo kleaa pse nk po flet,apo ngaqe ja futi kot)
Emri:
dennis
Email:
ddenniskalemaj@hotmail.com
Komenti:
pirdh o mece pirdh. kopjace.
Emri:
fitore
Email:
fitore_berisha@live.com
Komenti:
nuk mund ta besoj ka ese qe vet e pranon qe e ka vjedhur e nuk figuron e vjedhur mos u ndie keq xhesika
Emri:
Sara
Email:
sarak@yahoo.com
Komenti:
Shum e bukur eseja sa per ate [kleaa] Po i them me vjen keq zmr Xhesika ka te drejte xhelozia ben te vetem.Bravo xhesika.
PS: Ti moj kleaa mendohu para se tshkrush.
Emri:
kleaa
Email:
ashtu.keshtu@ymail.com
Komenti:
Q.r Sa kot e ke ber me t kopjume po nga kjo faqe po ik mj xhesika se kte e ka ber nj shoqa ime, dhe ik zhduku se kto meritat i ke kot Mreza.. Hiqe, se nk je x esse ti... Copa katunares.
Emri:
xhesika
Email:
xhesika2013@hotmail.com
Komenti:
Duhet ta marr parasysh qe ketu flasin edhe njerez qe une i njf por qe me kane inat.Faleminderit gjithsesi, ajo qe po thua ti me shtyn ti njoh njerzit qe rri me shume.E para kjo eshte eseja ime origjinale te cilen e kam botuar edhe ne reviste dhe ti e di kete apo jo?
Faleminderit(po te drejtohem me fjale me edukate sepse e kuptova qe ti je ajo qe nuk duhet te shkrush me ne ket faqe) Si mendoni ju te tjeret?
Emri:
sara
Email:
saradine@yahoo.com
Komenti:
Ne fakt nuk rezulton e kopjuar. Ne internet nuk ka te ngjashme me kete. Per mua nuk eshte kopje. Te lumte Xhesika.
Emri:
Kilta
Email:
kilta2001@yahoo.co.uk
Komenti:
Vazhdo te shkruash, mos u ndal. Me kenaqe.
Emri:
Xhesika
Email:
xhesika@hotmail.com
Komenti:
hahahahahahaha ik re idiot se kshu thu ti po mos na shkruj me se le nam
Emri:
hahahaha mos qesh
Email:
mm@hotmail.com
Komenti:
o xheso ta kopjoj icik se petoj ta boj 1.njer ty do te te pys un shum bukur meqe ra fjala e ke be me te bukr se jasemina