Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7237
Data e postimit: 2020-04-30 17:15:27
Shikime: 1710
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Pershtypjet e para

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Autori: anonim
Shkolla: Sule Harri
Klasa: 9
Qyteti: Elbasan
E-mail: aliidriziforever@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke tre shanse qe te lesh pershtypjen e dyte?!!”. Shkurt dhe sakte, pergjigjia ime e drejtperdrejte eshte se nuk jam dakort! Perse? Ate do ta shpjegoj ne rreshtat ne vazhdim…

Une mendoj se sa here takojme nje njeri, krijojme nje pershtypje te re. Sepse ne fund te fundit cfare kuptojme ne me pershtypje? Nga fjalori i gjuhes shqipe marrim perkufizimin se pershtypja nuk eshte asgje me shume se sa mendimi qe kemi formuar per dike apo dicka, pasi jemi njohur nga afer me te. Dua te qendroj tek pjesa e dyte e fjalise paraardhese. Aty thuhet se duhet te njihemi nga afer me dike qe te arrijme te krijojme pershtypjet tona. Por a arrijme ne te njihemi aq afer si duhet heren e pare? Patjeter qe jo! Nje nga sfidat e te gjithe filozofeve qe kane jetuar ne kete bote eshte njohja e njeriut se si ai funksionon. Psikologjine e tij! Ndaj dhe te njihesh nga afer me dike duhen vite, ndoshta edhe shekuj, sepse ne rradhe te pare ne nuk njohim veten tone. Kahlil Xhibran, shkrimtari i madh Libanez, shkruan se njeriu asnjehere nuk duhet te thote se gjeti veten e tij ne nje rruge, por se gjeti nje rruge te vetes se tij!

Me siguri kam kaluar nga dega ne dege vetem per t’u treguar mendimin tim. Po ndaloj se cituari te tjeret dhe po vazhdoj me te verteten time. Pershtypja e pare apo e dyte apo e cfaredo numri qofte, nuk eshte asgje me shume se nje tjeter rrebesh qe rrit nivelin e liqenit te pershtypjes se krijuar ose nje thatesire e tmerrshme qe krijon nje grope te re ne vend te ujit qe ndodhej po aty. Pra pershtypja e pare ndryshon ne baze te asaj qe vjen me pas. Nese edhe mendimi i dyte per dike eshte ne te njejten rrjedhe si i pari , aq me shume forcohet pershtypja e pare. Por kjo nuk do te thote se nuk ndryshon, pasi mjafton ta njohesh dike ne nje kendveshtrim tjeter dhe krijon absolutisht nje mendim te ri duke shkeputur nga themelet ate qe ishte krijuar me pare dhe duke lene ne vend te saj nje grope e cila mezi pret te mbushet perseri.

Nuk kam se si mos t’ju them se gjithsecili nga ne ka gabuar ne pershtypjen e pare, ate e dini edhe ju per veten tuaj dhe nuk kam pse t’ju tregoj une. Mjafton te mendoni per dike qe vertet nuk e pelqyet, pastaj rikujtoni nese i keni shansin ta njihnit. Cfare ndodhi pasi ja dhate? U bindet? Nuk ka problem edhe nese nuk u bindet. Ditet e fundit te gjitheve na erdhi lajmi per rizgjedhjen per here te trete te Angela Merkel ne postin e Kancelarit te Gjermanise. Rrugetimi i saj i gjate ka nisur qe ne vitin 2005 dhe do te perfundoje ne 2017. Ne vitin 2005 pershtypja e pare e popullit gjerman dhe mbare botes nuk ishte e mire per te. Te vendoset nje grua ne krye te nje partie eshte dicka e madhe, por te vendoset ne krye te shtetit me te fuqishem te Europes eshte komplet dicka tjeter. Te gjithe menduan se ajo nuk mund ta kryente detyren qe do t’i caktohej. Ajo nuk mund te fitonte besimin e popullit gjerman. Asnje femer nuk ishte bere kancelare e shtetit Gjerman, as ajo nuk mund te behej pasi supozohet qe shtete te tilla kane nevoje per doren e hekurt te nje mashkulli. Ja qe ndodhi e kunderta. Edhe pse ajo e nisi “me minus” ne syte e mbare botes sepse ishte femer dhe qe nuk vinte nga nje karriere politike, ajo arriti ta rikrijonte imazhin e saj ne syte e njerezve dhe te hidhte poshte ate opinion qe ishte krijuar per te.

Ky eshte rasti me i qarte qe pershtypja e pare mund te ndryshohet. Angela Merkel jo vetem qe fitoi perballjen e pare politike ne Gjermani, por arriti te fitonte edhe te treten. Eshte e vertete qe pershtypja e pare ka rendesi. Por rendesia e saj nuk eshte aq decizive dhe e pandryshueshme sa ne mendojme. Gjithcka qe nevojitet per ta ndryshuar ate eshte nje tjeter pershtypje. Njerezit njihen pak nga pak dhe askush nuk eshte aq i zoti sa te percaktoje sakte nje njeri vetem duke e pare njehere ne sy. Une nuk jam… Po ju jeni?



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Pershtypjet+e+para/7237


Vepra te ngjashme
Pershtypjet e para
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. M...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qend...
mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesues...
Filozofia
Lloji: Hartim
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... N...
frika
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasiguris...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
Si mund une?
Lloji: Tregim
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj ina...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
kurre mos thuaj kur...
Lloji: Analize letrare
Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim...
Mbrojtja e mjedisit
Lloji: Ese filozofike
Ne qytetari sot tema ishte “Mbrojtja e mjedisit” ku ne fund te ores mesuesja na dha si detyre te...
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te l...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.