Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e karekterizojne ate e dallojne nga nje person tjeter. Edhe guximi eshte nje cilesi e njerezve e cila nuk eshte se perdoret nga te gjithe ose me sakte nuk vleresohet. Kjo cilesi jo se mungon tek dis persona, por ata nuk e perdorin ate pasi guximi kerkon te zoterohet nga nje njeri trim e me besim tek vetvetja si fillim. Te guxosh do te thote te provosh aftesite e trimerine e vetes tende ne cdo ane. Njerezit me guxim nuk hezitojne, ata punojne, provojne e ecin perpara me siguri duke kaluar pengesat e vogla dhe ato te medha. Neqoftese ne nuk guxojme per te kapercyer cdo gje pavarsisht se sa e veshtire mund te jete ne frikesohemi nga aftesite tona, e ulim vetveten. Keshtu ne humbasim nje pjese te rendesishme nga personaliteti yne. Guxim nuk do te thote mendim apo vendim i nxituar, por vendim i sakte i miremenduar nga njerezit qe dine vertete ta zoterojne ate, e jo nga ata qe nuk e kuptojne "guximin". Neqoftese ne humbasim guximin, nje dite ne nuk mund te mbrojme as veten tone e jo me te afermit tane. Me guxim ne mbrojme me domosdoshmeri veten, prandaj nese ne e humbasim ate ene humbasim veten tone ose jeten tone...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!