Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transporton ne cdo cep te botes ne nje afat kohor te shkurter.Transporti gjithnje ka zbuluar menyra apo metoda te reja per te permiresuar udhetimin apo per te shkurtuar kohen.Sipas shume shkencetareve,mendohet se ne te ardhmen ,transporti do te arrije nje zhvillim mjaft te madh.Per te shmangur aksidentet e shumta mjetet e transportit do te jene mjaft te zhvilluara.Madje jo vetem kaq,por mjetet e transportit ne te ardhmen do te drejtohen ne menyre automatike.Transporti do ti vije ne ndihme njerezimit gjithmone,do te jete si nje drite ne fund te tunelit,pra i domosdoshem per cdo individ.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Me mire i forte apo...
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te ...
"Gjuha jone"
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi.
Te dua,shqipe!Gjuha shqipe,
gjuha e 6-milione shqiptarve te tjer...
ese
Lloji: Ese argumentuese
sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne...
libri dhe vlerate t...
Lloji: Ese argumentuese
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkrua...
Veprimtaritë brend...
Lloji: Ese argumentuese
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimish...
Gjuha shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi.
Te dua,shqipe!Gjuha shqipe,
gjuha e 6-milione shqiptarve te tj...
Njeriu edhe kur e k...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo ...
Kulmi i Malit me te...
Lloji: Ese argumentuese
Ka raste qe nje njeri do te donte te kthehej ne nje vajtim te gjate te paarritshem. Te hype ne...
mjedisi ku ne jetoj...
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gj...
Po humbe guximin ke...
Lloji: Ese argumentuese
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e k...
Ndotja ne qytetin e...
Lloji: Ese argumentuese
Elbasani eshte nje nga qytetet me problematik te momentit nga ana e ndotjes, demtimit te mjedisit et...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
Komentet e fundit!
Emri:
elmar berisha
Email:
elmarberisha@live.com
Komenti:
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transporton ne cdo cep te botes ne nje afat kohor te shkurter.Transporti gjithnje ka zbuluar menyra apo metoda te reja per te permiresuar udhetimin apo per te shkurtuar kohen.Sipas shume shkencetareve,mendohet se ne te ardhmen ,transporti do te arrije nje zhvillim mjaft te madh.Per te shmangur aksidentet e shumta mjetet e transportit do te jene mjaft te zhvilluara.Madje jo vetem kaq,por mjetet e transportit ne te ardhmen do te drejtohen ne menyre automatike.Transporti do ti vije ne ndihme njerezimit gjithmone,do te jete si nje drite ne fund te tunelit,pra i domosdoshem per cdo individ.