Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-10-08 21:52:17
Shikime: 3989
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Vetmia...

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Vetmia...
Autori: Anonim
Shkolla: Anonim
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimin e motit, zevendesimin e stineve, nderrimin e diteve apo ndryshimin e sherbimeve apo lloj lloj gjerash te tjera enderron vetem te shikoje nje dore tek e cila mund te mbeshtetet, vecse ai nuk ka per ta shtyre gjate ne qofte se nuk ka nje dritare qe te shohe nga ruga jete. Sepse edhe ne qofte seai eshte nje njeri i mbaruar, qe nuk pret me asgje nga jeta, pra ne qofte se eshte i tille do t'i afrohet parvazit te dritares duke hapir syte i hutuar mes hapesires qe krijohet, mes kalimtareve dhe qiellit pa dashur te shiloje asgje poshte vetes, bile ne kete rast duke e ngritur koken lehtas perpjete. Ate do ta terheqe forte vetem zelli i kuajve puntore, zhurma e rruges, vargu i makinave dhe karrocave, ebashke me te gjitha keto ne fund te fundit edhe i gjithe fati njerezor i perditshem e teper i ngaterruar...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Vetmia.../6485


Vepra te ngjashme
Duke ngjitur shkall...
Lloji: Ese argumentuese
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjit...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...
bej cfare ndjen jo ...
Lloji: Ese argumentuese
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic j...
miqesia
Lloji: Ese argumentuese
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh j...
boten prapa desh ta...
Lloji: Ese argumentuese
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore...
JETA
Lloji: Ese argumentuese
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ? Secilit prej nesh i ndodh qe te reflek...
70 vjet clirim
Lloji: Ese argumentuese
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga a...
Trashegimia kulturo...
Lloji: Ese argumentuese
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit n...
JETA DHE VDEKJA
Lloji: Ese argumentuese
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikue...
Natyra
Lloji: Ese argumentuese
Natyra eshte nje vend i mrekullueshem.une e dua shume natyren...
kujtimet
Lloji: Ese argumentuese
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur n...
Futbolli
Lloji: Ese argumentuese
Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por.....


Komentet e fundit!

Emri: baby
Email: babylok@hi.how.are.you
Komenti: super o blag je 1
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.