Bota eshte gjithnje ne levizje,ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme.
Njerezimi ka ndryshuar shume shpejt ne kohe;ndryshimi eshte tipar i inteligjences se tij.Njeriu eshte ai qe,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u zhytur sot ne misteret e shkences dhe te teknologjise.Jetojme ne eren e teknologjise,e ardhmja i perket asaj.
Si fillim,mund te permendim makinen e pare llogaritese,arithmometrin,te ndertuar nga Tomas de Kolmar,me 1820-en.Kjo shpikje u hapi rrugen shume te tjerave,per te kulmuar me daljen ne treg te kompjuterit te pare,ne vitin 1981.Fale zhvillimit te vrullshem te teknologjise,shume procese te dobishme ne fusha te ndryshme te shkences kryhen me shpejt dhe me mire.As nuk mund te mendohet se ne cfare nivelesh zhvillimi do te ishim sot pa PC-ne.
Se dyti,vlen te permendim celularin-nje shpikje boterore.Sot ky mjet eshte zhvilluar ne menyre te tille qe lejon komunikimin jo vetem me degjim,poredhe nepermjet te parit.
Lidhur me makinat,ato kane qene ne persosje te vazhdueshme.Nissan-i ka prezantuar makinen elektrike me te shpejte ne bote,e cila mund te arrije nje shpejtesi prej me shume se 300 km ne ore.
Njeriu synon permiresimin e jetes se tij dhe kjo mund te arrihet vetem nepermjet ndryshimit.
Te gjitha argumentet e mesiperme deshmojne se e ardhmja i takon teknologjise.Nuk na mbetet vec te ndjekim ritmin e ndryshimit.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!