Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyres dhe mjedisit nga ndotja eshte ndergjegjesimi i popullsise.Avancimi i shkaterrimit te natyres dhe atmosferes se tokes,ndotja emjedisit tokesor,ajror,detar,shkaterrim i i papergjegjshem i pyjeve,ndotja e qyteteve tona,ujit te pijshem,semundjet me origjine,notjen e ambientit dhe problemet e biodiversitetit jane tregues te nje shkaterrimi shumedimensional qe i behet bazave te ekzistences se qenies njerezore.Mbrojtja e flores dhe faunes,konservimi i natyres,perfaqesojne integrimin e nje shoqerie te barabartesh.Ne duhet te kerkojme nga natyra vetem ate qe ajo mund te na jape pa demtuar aftesite e saj riprodhuese.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
INA DENA - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/ndotja+e+natyres+dhe+mbrojtja+e+saj/1161
Vepra te ngjashme
Kosove,vendi im
Lloji: Ese argumentuese
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj je...
ME LEJO TE FLAS
Lloji: Ese argumentuese
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuar...
Shoqeria jone e ver...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rre...
Bukuri e Shemtuar
Lloji: Ese argumentuese
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh s...
Edukimi moral dhe s...
Lloji: Ese argumentuese
Problemet e edukates dhe ceshtjet e procesit te edukimit ne shoqerine tone jane bere me te paqar...
Shpirti kritik
Lloji: Ese argumentuese
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te kr...
Futbolli
Lloji: Ese argumentuese
Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por.....
Te jesh nje qytetar...
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh nje qytetar europian….
Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje...
Nese ekziston mreku...
Lloji: Ese argumentuese
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta esh...
Nje makine e humbur
Lloji: Ese argumentuese
Ishim per piknik,dhe dolem ne malin e Dajtit per piknikun.Morem me vete ushqime nga me te ndryshmet ...
8 Marsi
Lloji: Ese argumentuese
Festa e gruas, është në stinën e pranverës, sepse të gjitha ju, jeni të bukura si kjo stine. ...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte ten je pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve sh...
Emri:
Sabina
Email:
bukuriecuraj@alblove.com
Komenti:
Nuk eshte dhene maksimumi , e aq me teper ky fragment nuk mund te perfaqesoje nje ese argumentuese ...
Emri:
klea
Email:
klea4tahiri@gmail.com
Komenti:
jam nje vajze e klases se gjashte n vlore dhe kerkoj ndihmen tuaj te me jepni informacione pere mbojtjen e mjedisit . nese mundeni me ktheni pergjigj pacim
Emri:
Rea
Email:
rea@gmail.com
Komenti:
perfshire edhe ty
Emri:
project B
Email:
project@gmail.net
Komenti:
jam nje vajze ne klase te 6 nga durresi dhe jam duke bere nje projekt me teme "mjedisi ku ne jetojme".mendoj qe te perfshij informacione per mbrojtjen dhe ndotjen e mjedisit,rolin e pyjeve,ndikimin e njeriut etj...te lutem nese mundesh ,a mund te postosh informacione ne lidhje me keto tema? do te te jem mirenjohese nese ti me ndihmon mua.
Emri:
thats ok
Email:
thatsok@gmail.com
Komenti:
i think that thats nothing cuz ur just telling to us things that we know, so.....i dont want to offend u, but thats sucks!
Emri:
2ton
Email:
2ton@firefox.com
Komenti:
nuk osht nevoja me fol anglisht o SHQIPTAR
Emri:
Ina
Email:
ina.dena@hotmail.com
Komenti:
flm x komentet ne fakt me te vertete kjo nuk eshte nje ese por thjeshte nje info x te gjithe shqiptaret faleminderit