"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhesh nje sy ne vendin tone.Perpara syve te tu te shfaqet nje vile e madhe e bukur me pishine e te gjitha,por gjate gjithe kohes te merzitur.Shikon pak me tutje nje shtepi perdhese familjaret kane punuar gjithe jeten per te dhe jane te lumtur me aq sa kane dhe mundohen per me shume.Me tutje i gjithe gezimi te shuhet shikon nje barake si mos me keq,femije te uritur,te paarsimuar,thuajse ne qiell te hapur.
Nje person gjithmone me thote nukka rendesi nese veshja jote eshte e re apo e vjeter mjafton te jete e lare dhe e hekurosur. Prandaj duhet te mesohemi me idene qe paraja s`eshte gjithcka qe na duhet per te qene te lumtur.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
ska renci emri
Email:
jo@hotmail.com
Komenti:
me pelqeu shume eseja juaj!!!!!!!!
paraja me te vertete nuk eshte cdo gje edhe pse shume njerez e kensiderojne si te tille.
eni bere nje pune shume te mire dhe sinqerisht me frymezuat shume per te shkruar esene time!
BRAVO
Emri:
anisa
Email:
anna_elsa@hotmail.com
Komenti:
une habitem se ku i gjejne kto tema kaq te mrekullueshme.Se si e pershkruajne eshte fanttastike
JU LUMTE