Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-03-15 19:29:34
Shikime: 4258
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 4

Titulli: XXXXXXXXXX

Lloji: Ese argumentuese
Tema: eSe ArGuMenTuEsE
Autori: anonymous
Shkolla: Selim Alliu
Klasa: 8D
Qyteti: Peshkopi
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te drejtat e saj,mos te merrte vendime per veten apo per familjen,mos te ishte e barabarte me burrin ne asnje drejtim dhe as te ishte ne pune.Por,keto ndryshuan qe kur filloi te vinte barazia,duke dale femra ne pune,duke kerkuar te drejtat e saj dhe duke treguar se eshte me e forte se mashkulli.POr edhe sot ne disa vende te prapambetura dhe neper shoqeri,femra sot vazhdon te mbetet jo ne barazi,sidomos ne vendet islame ku femra sot del e veshur me perce.Ne vendin tone duhe te theksojme se sado qe ka ardhur barazia,prape ka shume femra qe jane te ndrydhura perballe hijes se "eger" dhe te "paformuar"te mashkullit shqiptar!Flm dhe te ma dini per nder!xoxo Un per vete morra 10...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anonymous - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/XXXXXXXXXX/5689


Vepra te ngjashme
rracizmi
Lloji: Ese argumentuese
Shkrimtarja dhe aktivistja palestineze, Susan Abulhawa, këto ditë përmes një shkrimi, reagoi kun...
Kthimi i Perjetshem
Lloji: Ese argumentuese
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndr...
boten prapa desh ta...
Lloji: Ese argumentuese
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore...
AUTIZMI
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjer...
keshtjella
Lloji: Ese argumentuese
Subjekti i vepres eshte lufta midis shqiptareve dhe osmaneve ne shek.XV,ose per te qene me specifik,...
kosova dhe shqiperi...
Lloji: Ese argumentuese
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por esh...
Tiranet dhe heronjt...
Lloji: Ese argumentuese
Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezim...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Mamaja dhe Babai im
Lloji: Ese argumentuese
emi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te...
Pablo dhe Franceska
Lloji: Ese argumentuese
Mbasi Virgjili I tregon Dantes hijet e Semiramisit , Kleopatres, Helenes, Paridit e Tristanit, Ai i ...
te flase
Lloji: Ese argumentuese
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuar...
Ese per autizmin
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk mund te dije ose te marre shkaqet reale te autizmit .Riskun e ka gjithkush per tu lindur ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.