Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së cilës ngrihet dashuria, mirëkuptimi për tjetrin.
- Shumë herë ndodh që ne fëmijët të gabojmë dhe nuk meritojmë ndëshkim, por duam mbështetje, besim për të eleminuar çdo pengesë dhe për të kaluar çdo vështirësi.
- Në botën ku jetojmë duhet të ekzistoj vetëm paqja pasi të gjithë jemi të barabartë pavarësisht ndryshimeve që mund të ketë gjithsecili. Hakmarrja, armiqësia sjell veçse shkatërrim. Askush nuk do të donte të jetonte në errësirë mes intrigave të hakmarrjes. Ndoshta rruga e jetës të drejton gabim por do të jetë një shok, mik, mbështetja e të cilit do të trokasë në ndërgjegjen tënde.
- Edukata e dhënë nga prindërit është baza e jetës. Të duam shokun, shoqen, mikun, do të thotë në radhë të parë respekt për veten e më pas për tjetrin. Toleranca nuk është diçka e pavlerë, por e çmuar. Kur bën të lumtur dikë, brenda teje ekziston paqja, mirësia dhe lumturia.
- Të duam njëri – tjetrin, ta mbështesim kur ai ka nevojë për ne, t’i japim dorën për besim te vetja, ta mirëkuptojmë gjendjen e tij shpirtërore, t’i ndezim atij në shpirt dritën e paqes, dashurinë për jetën.
- Shqetësimi i prindërve për ne do të mbetet i tillë pasi janë ata që na sollën në jetë e do të na shoqërojnë në vazhdimësi duke patur besim se vërtet ne do të bëhemi dikush në jetë e kurrë nuk do t’i zhgënjejmë ata.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Big G - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Toleranca/8003
Vepra te ngjashme
Udheheqes ideal
Lloji: Ese argumentuese
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq...
Vetja
Lloji: Ese argumentuese
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujti...
Trashegimia kulturo...
Lloji: Ese argumentuese
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit n...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100v...
gjaegjeze njish
Lloji: Ese argumentuese
ej, a e dini?
kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu:
gjeli kur kendon, mby...
Une jam qytetar evr...
Lloji: Ese argumentuese
Qytetari evropian eshte banor I Evropes dhe ka identitetin e tij kombetar. Qytetari evropian ka disa...
gjakmarria-plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
Nje plage e pasherueshme ne zemren e shoqerise se sotme e ka rrenjen nga fenomeni i gjakmarrjes. Ajo...
ese: A kishte valle...
Lloji: Ese argumentuese
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose i...
Gjera te vogla, por...
Lloji: Ese argumentuese
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment ...
Ese per autizmin
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk mund te dije ose te marre shkaqet reale te autizmit .Riskun e ka gjithkush per tu lindur ...
Bota e Ideve
Lloji: Ese argumentuese
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexont...
Dhuna ndaj gruas...
Lloji: Ese argumentuese
E kush mund te guxoje ta kryeje kete veprim? Eh guximi ,eshte ajo cilesi qe i ben burrat te kene epe...