Te jesh jetim do te thote te mos kesh 1 ose te dy, gje e cila eshte shume e dhimbshme per femijen. Pervecse te merr malli e rrin paksa i larguar nga shoket e shoqet, pa babain nuk je i ushqyer, i mbathur mire, por edhe pa nenen nuk je i edukuar. Por mund te ndodhe edhe ndryshe. Nje femije qe eshte jetim merr edhe me shume kurajo per te vazhduar udhen drejt fitores dhe te nderoje si veten ashtu edhe prindin. Femijet jetime duhen ndihmuar si nga ana morale dhe nga ajo financiare. Nga ana morale per ti dhene kurajo per te vazhduar me tej, pra per te care perpara dhe nga ana financiare ti ndihmijme per te paguar leket e provimeve, pastrimit, eskursioneve apo uniformes. Ne, jetimet duhet ti mbrojme, kur degjojme, qe te tjeret flasin keq per to, sidomos, kur thone, se nuk kane njerin nga prinderit, pra jane te paplote, por keta persona, qe shajne ne keto menyra duhet te mendohen njehere mire, sepse mund te ndodhe qe vete ai person mund te behet jetim me pas dhe nese do te ndodhte kjo personi do ta kuptonte fare mire sa e dhimbshme eshte te jesh i tille dhe do ti urrente ata njerez qe shajne ne kete forme. I them keto se te jesh jetim eshte shume e veshtire dhe shume e dhimbshme.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
AAAAAAAAAAnnnnnnnnnn D - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/jetimet/2454
Vepra te ngjashme
Futbolli
Lloji: Ese argumentuese
Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por.....
Zgjedhjet e individ...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e...
Kosove,vendi im
Lloji: Ese argumentuese
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj je...
lufta,fataliteti i ...
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore ...
Vendlindja ime
Lloji: Ese argumentuese
Vendlindja ime” për të gjithë shqiptarët kudo në botë Vendlindja!
Gjëja më e shtrenjtë!...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
Gjakmarrja
Lloji: Ese argumentuese
GJAKMARRJA
Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri...
ne kruje
Lloji: Ese argumentuese
“Nje kale pa kalores”
Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kund...
Ese: Koncepti i se ...
Lloji: Ese argumentuese
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bu...
pse duhet te studio...
Lloji: Ese argumentuese
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. ...
Disa fjale
Lloji: Ese argumentuese
Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kj...
moshataret e mi nep...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshenca.
Te jesh adoleshent do te thote te ndjesh droje,te fillosh te mendosh si te rriturit,nd...
Komentet e fundit!
Emri:
anisa
Email:
asllanasllani0@gmail.com
Komenti:
shum me pelqej eseja te lumet menja dhe dora qe e shkrujte edhe une e kam nje shoqe qe esht jetime
Emri:
anisa
Email:
asllanasllani0@gmail.com
Komenti:
kjo me plqej shume por me vjen keq se e kam nje shoqe qe eshte jetime kur e lexoj ne klas ajo do te qate te lumt menjda dhe dora qe e shkrujte esen
Emri:
egzona
Email:
xona.lenti@live.com
Komenti:
Nese mundesh ta besh nje teme " Nena qe la femijen e saj " te lutem beje kete teme .... Faleminderit !!!
Emri:
anna
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
me gjithe qejf do e beja, por une jam thjeshte nje nxenese shkolle qe me lindi deshira per te shkruar nje ese per jetimet dhe e bera, asgje me teper, prandaj me vjen keq qe nuk ta plotesova deshiren qe me kerkove DERGUAR 'ghfjt'
Emri:
aaann
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
nuk ka rendesi jam apo jo une jetime, por fakti qe e shkrova komentin me poshte ishte se ai person aq i ulet me shau ronshem dhe une si pergjigje i ktheva kete. por tani ai e ka fshire komentin, pasi do te jete prekur dhe ka ngelur kjo e imja.
une tashi nuk di si ta fshij.
nje vajze me tha qe nese dua ta fshij duhet ti fshij te gjitha veprat e postuara, por une keshtu nuk dua.
a mund te me ndihmosh ta fshij kete koment?
Emri:
aaaaaaaaannnnnnnnnnn
Email:
an.fel@tre.net
Komenti:
uroj qe ti te mbetesh jetim dhe te shohesh cdo te ndodhe. nuk me vjen mire qe po te mallkoj, por vete e kerkove
Emri:
aaaaaaaaannnnnnnnnnn
Email:
an.fel@tre.net
Komenti:
uroj qe ti te mbetesh jetim dhe te shohesh cdo te ndodhe. nuk me vjen mire qe po te mallkoj, por vete e kerkove
Emri:
aaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn
Email:
aaaaaaaaaaaaaannnn.feel@tre.net
Komenti:
une jam autorja e kesaj eseje dhe sigurisht qe me pelqen, pra shume shume shume e bukur. te lumte you