Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-03-21 15:56:37
Shikime: 4423
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 3

Titulli: dashuria 14 vjec

Lloji: Ese argumentuese
Tema: dashuria e 14 vjecareve te sotem
Autori: T
Shkolla: Pinellopi I Pirro
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ndjenje qe sipas tyre quhet "dashuri".Epo cuditesh kur degjon nje 14-vjecar te te tregoje per dashurine.Mendoj se emri i kesaj ndjenje do te ishte m sakte virus.Them virus sepse eshte perhapur ne te gjithe adoleshentet e sotem ashtu sic dhe virusi perhapet neper kompjutera.Mbase ju qe po e lexoni sdo te jeni dakort me mua,ama per dicka kam te drejte.Kur ska mesuar nje +18 vjecar/e si te dashuroje ju prisni ta kete mesuar nje 14 vjecar.Eshte thjesht nje ndjenje pelqimi qe per mendimin tim zgjat vetem 1-2 ose 3-4 dite.Kjo ndjenja e famshme e pelqimit shkakton shume probleme si menderisht dhe fizikisht tek nje 14 vjecar/e.Epo ja ku po ju pyes,sa here degjojme ne dite per adoleshente qe vetvriten,e sigurisht nje prej shkaqeve eshte dhe kjo ndjenje.Per vajzat eshte me e demshme sigurisht ne rastet kur pelqimi ndaj nje djali nuk ju kthehet.Mendoj se per nje vajze me nje "problem" si ai lart do ishte me mire te fliste me nje psikologe qe per mendimin tim duhet te jete femr pasi dy femra domosdoshmerisht flasin m hapur bashke.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     T - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/dashuria+14+vjec+/6328


Vepra te ngjashme
te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
Femija eshte krijesa me e shtrenjte e cdo prindi .Femija te jep buzeqeshjen te jep gjithcka.femijet ...
atdheu
Lloji: Ese argumentuese
Pse pikërisht unë ?pse jo ti... Sa herë mendoj .nuk mund të sillen ...
28 Nentori
Lloji: Ese argumentuese
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashki...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese
Ditet kalojne ,oret ikin ,minutat ecin ,sekondat vrapojne . Por gjithcka mbetet e njejte. Realiteti ...
Une dhe shoqeria nj...
Lloji: Ese argumentuese
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot m...
inteligjenca artifi...
Lloji: Ese argumentuese
inteligjenca artificiale eshte inteligjenca robotike dhe qe mendohet nga disa shkencetare se do te ...
Dua
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta vras frikën se do të më thyejnë, se do të shprishem, se do të më copëtojnë. Dhe, në...
“Kujtoj me mall d...
Lloji: Ese argumentuese
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudh...
"Pse ne toke ka jet...
Lloji: Ese argumentuese
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e...
Telefoni I nevojshe...
Lloji: Ese argumentuese
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe p...
kujtimet
Lloji: Ese argumentuese
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur n...
dashuria per atdheu...
Lloji: Ese argumentuese
dashuria per atdheun eshte e shume e madhe saqe nuk mund te shkruhet neper letra . sado larg te jesh...


Komentet e fundit!

Emri: Njoma
Email: Njoma@gmail.com
Komenti: Eshte shum e vertet per 14 vjeqaret se eshte thjesht nje pelqim asgje me shum edhe pse nuk e pranojn sepse mendojn qe eshte dashuri per mendim timin dashurin nuk mund ta kuptosh deri ne moshen 25 vjeqare e me tutje
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.