Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1023
Data e postimit: 2013-03-22 20:01:04
Shikime: 27194
Raporto

Likes: 43 Dislikes: 3

Titulli: Ditet me Shi dhe Ditet me Diell

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Ditet me Shi dhe Ditet me Diell
Autori: Dorina. D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre mund te ndjehen dhe njerezit. Mund te jene te merzitur ose te gezuar. Shiu dhe dielli edhe pse jane dy elemente shume te kundert kane nje similaritet, nuk te lene asnjehere qe te perballesh I vetem. Jane dy elemente shume te rendesishem per njeriun.

Ditet me shi jane dite te qeta te cilat te bejne te mendosh per te shkuaren dhe te ardhmen.
Te sjellin prane kujtime te vjetra qe jane te paharrueshme. Te bejne qe te kujtosh momentet me te bukura dhe te trishtuara te jetes tende.
Ndonjehere shiu te ben te ndjehesh e merzitur, te ben te qash sepse dhe vete shiu perfaqeson lotet, por te ndihmon sepse edhe nese qan asnje njeri nuk mund te te dalloje. Shiu eshte miku me I mire sepse qan bashke me ty dhe nuk te le te vetem. Shiu eshte nje dhurate qe bie nga qielli dhe cdo pike qe bie eshte begati per cdo copez toke. Ditet me shi edhe pse mund te jene te gjata dhe te erreta te bejne te refleksionosh per gabime qe ke bere dhe qe asnjehere nuk do ti perseritesh. Shiu te bashkon me familjen. Ne ditet me shi ke mundesine qe te rrish prane njerezve te dashur. Te bisedosh dhe te ndash me ata gjera qe jane speciale per ty. Shiu ka aftesine qe te ktheje nje person ne poet. Ne ditet me shi mund te shkruash poezi sepse vete shiu te frymezon. Shiu eshte si nje mjegull qe derdhet mbi nje grope te qete dhe qe sjell me vete aromen e habise dhe riperteritjes. Pikat qe mund te bien ne gjuhen tende jane si gezof I bute me nje lageshti freskuese te gershetuara me minerale qe depertojne brenda teje dhe te hidratojne.
Te njohesh shiun do te thote te vleresosh shpetimin e perjetshem te jetes. Shiu ushqen token ne menyre qe te prodhoje fruta te embla dhe te shuaje etjen.
Po, shiu eshte ne te vertet nje mik me shume atribute dhe qe eshte shume zemergjere, por gjithashtu mund te jete dhe I pameshirshem.
Respektoje shiun dhe sistemin e batices dhe rrjedhjeve te tij dhe mos sill nje te ardhme me ndotje dhe acide qe te prishesh aftesine e te renit shi. Lere shiun qe te na shpetoje te gjitheve ne, ne ciklin e tij te lavdishem.
Nga ana tjeter ditet me diell konsiderohen si dite te gezueshme. Dielli me rrezet e tij te ngrohta hyn brenda teje dhe te ndricon, te ndricon lekuren gjithashtu te ndricon edhe mendjen. Dielli sic eshte dhe vete burimi me I madh I drites ne planetin tone te dhuron drite kur je ne erresire. Nuk te le asnjehere qe te gjendesh I mbyllur dhe ne frike sepse ka fuqi te pa shteruara. Te vesh me rrezet e drites se tij dhe te perkedhel me ato. Ne kete menyre dielli te paralajmeron qe nuk je ne vetmi dhe nuk ke pse te kesh frike sepse ai eshte aty me ty duke u kujdesur. Rrezet e diellit jane burimi kryesor I mbijeteses per cdo qenie qe merr fryme. Nese dielli nuk do te ekzistonte asnje qenie nuk do te jetonte. Dielli eshte ylli vital per ekzistencen e planetit tone.
Ngado qe te shkosh ai te ndjek nga mbrapa dhe te ngroh kur e ndjen se ke ftohte. Dielli eshte nje qenie, eshte nje drite ekzistuese. Buzeqeshja infinite e drites se tij eshte nje varg poezie, eshte nje univers. Dielli hyjnor ka marre gjate shekujve homazhe te vemendshme dhe mirenjohese nga qeniet mortale, njerezit. Te gjithe a admirojne sepse ndjejne efektet e fuqise dhe te nxehtit te tij. I mencuri e vlereson sepse ka mesuar te njohe rendesine unike ne sistemin e tokes. Artistat e pershendesin sepse shikojne shkelqimin e tij, shkakun virtual te te gjitha harmonive. Dielli nuk ka histori; dielli jeton ne perjetesine e momentit. Dielli eshte dashuria qe njeriu mban ne syte e tij dhe ne fund te jetes njeriu do te jete spekter I asaj dashurie.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dorina. D - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+e+krahasim-kontrastit/Ditet+me+Shi+dhe+Ditet+me+Diell/1023


Vepra te ngjashme
Nëna Natyrë-Kriji...
Lloji: Analize letrare
Natyra ka 4 stinet e saj te bukura por qe ndonjehere mund te jene te demshme si ne rastin e stines ...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...
Nje dit me shi
Lloji: Hartim
U zogjova heret ne mengjes,shikova ne dritare ishte koh me diell por koh pas kohe me shi un vesha nj...
Dielli
Lloji: Poezi lirike
Dielli Me rrezet e tij ...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Dielli
Lloji: Poezi lirike
Dielli Kur lind në mengjez, ndriçon gjithë globin, me rrezet e tij t’arta na përshëndet n...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...
Ec pergjate erresir...
Lloji: Poezi dramatike
Kur qaj e kuptoj se sa i bukur eshte shiu Sepse edhe zemra ate nate me rete vetetiu Kur me lendojn...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
21 marsi
Lloji: Ese pershkruese
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin ...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por...


Komentet e fundit!

Emri: rina
Email: zhushi leonita@gmail.com
Komenti: Nje ese shum e bukur ke hyre thelle ne mendime dhe ke bere nje ese te mrekullueshme. vetem vazhdo keshtu te lumt me ke ndihmuar jasht mase. bravooooo...
  Pergjigju

Emri: rina
Email: zhushi leonita@gmail.com
Komenti: Nje ese shum e bukur ke hyre thelle ne mendime dhe ke bere nje ese te mrekullueshme. vetem vazhdo keshtu te lumt me ke ndihmuar jasht mase. bravooooo...
  Pergjigju

Emri: dori
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: shm
  Pergjigju

Emri: Alesja Klosi
Email: aleia.klosi03@gmail.com
Komenti: Fantastike! Te pergezoj per kete ese te mrekullueshme. Me ke emocionuar shume!!!
  Pergjigju

Emri: Lenci
Email: lenci.tafa@hotmail.com
Komenti: super eseja very good.....
  Pergjigju

Emri: lenci
Email: lenci.tafa@hotmail.com
Komenti: uaaaa sa super eseja very good
  Pergjigju

Emri: ardita
Email: ermidi-tini@live.com
Komenti: kqyri ndjenjat tunaaa hahahahhahahah
  Pergjigju

Emri: gala
Email: lopa.lopa@live.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: Ardita
Email: ardita_alili@hotmail.com
Komenti: Shumë bukur
  Pergjigju

Emri: Rajmonda
Email: Rajmonda.limani@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur eseja me ka pelqyer tej mase💖💖
  Pergjigju
Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Flm Rajmonda

Emri: era
Email: eraduka@hotmail.com
Komenti: bukur je mendjendritur
  Pergjigju
Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Flm Era

Emri: isnije
Email: isnije_syzeza@hotmail.com
Komenti: wau shume e bukur
  Pergjigju

Emri: Artiola pg
Email: artiolaola15@yahoo.com
Komenti: ese shum shum shum e bukur.nje nga eset me te mira qe kam lexuar...je thelluar ne mendime dhe ndjenja...te lumte
  Pergjigju
Emri: lina
Email: lina@live.com
Komenti: hahahahah

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Flm Artiola

Emri: klara
Email: klara@live.com
Komenti: wow sa ese e bukur
  Pergjigju

Emri: dea
Email: deatare@hotmail.com
Komenti: perfekte....vertet shm e bukur....me ke ndihmuar shume....bravoooo...
  Pergjigju
Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: flm

Emri: Silva
Email: dokasilvana@yahoo.com
Komenti: Shume bukur...me pelqen SuKsEsE
  Pergjigju
Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: flm

Emri: Silva
Email: dokasilvana@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur...me pelqen bravo/p ls
  Pergjigju

Emri: Jay z 75
Email: Jayz@hotmail.com
Komenti: Shum flm qe me ndihmove me kete ese
  Pergjigju
Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Asgje Me vjen mire qe te kam ndihmuar.

Emri: Donaldo Blloshmi
Email: donald99@hotmail.com
Komenti: Qenke kokemadh si une
  Pergjigju

Emri: Qamil
Email: cuni_unik@rocketmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: flmm perseri :) Flm Klaudia dhe Xheni . Dhe une prandaj e postova per ndihme.
  Pergjigju

Emri: Martin
Email: martinbaci98@yahoo.com
Komenti: fantastikeeeee
  Pergjigju

Emri: REDI
Email: redonmurati@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: xheni
Email: xheni@live.it
Komenti: Ese shume e bukur flm shume me ke ndihmuar shume me kete ese
  Pergjigju

Emri: aaa
Email: aretizoica@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Klea
Email: klea@hotmai.com
Komenti: shume shume bukur,,,bravo me te vertete
  Pergjigju

Emri: mami
Email: mami@yahoo.com
Komenti: shume bukur bravoooooooo
  Pergjigju

Emri: klaudia
Email: klaudia.vulaj@hotmail.com
Komenti: shume e bukur.te them te drejten me ke ndihmuar me kete ese.
  Pergjigju

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Sh Flm @Jeta @Laura @Kozeta @Amanda @Lion
  Pergjigju

Emri: lion
Email: lion.fernandes@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Manda
Email: amanda_deliu@hotmail.com
Komenti: Nje nga eset me te bukura qe kam lexuar
  Pergjigju

Emri: kozeta hito
Email: kozetahito@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: kozeta hito
Email: kozetahito@hotmail.com
Komenti: eshte nje nga eset me te bukura qe kam lexu,,,, barvo,,,,,
  Pergjigju

Emri: kozeta hito
Email: kozetahito@hotmail.com
Komenti: eshte nje nga eset qe me ka pelqy me shume,,,,bravo
  Pergjigju

Emri: LAURA
Email: LAURA_lila@YAHOO.COM
Komenti: bravooooooooooo
  Pergjigju

Emri: Jeta
Email: jeta.zguro@yahoo.it
Komenti: Nuk eshte per ta marre shume seriozisht Serxhion. Ka mundesi qe ai se ka lexuar fare. Ty te lumte, je shume "pjellore" dhe e thelle ne mendime.
  Pergjigju

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Flm Seirxho edhe pse ke thene "shum shum keq"
  Pergjigju

Emri: seirxho
Email: seirxhonazja@hotmail.com
Komenti: shum shum shum shum shum shum shum shum keq
  Pergjigju

Emri: R.R
Email: sponc@info.al
Komenti: Shum e Bukur
  Pergjigju

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Flm te gjitheve :)
  Pergjigju

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Shume flm te gjitheve :)
  Pergjigju

Emri: Na Da
Email: lushaleo@yahoo.com
Komenti: shum shum bukur bravooo ee papame
  Pergjigju

Emri: andi
Email: abedinpaci@hotmail.com
Komenti: e papare vertet mbresle
  Pergjigju

Emri: ARI
Email: ARI@YAHOO.COM
Komenti: ESHTE SHUME MBRESLENESE
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.