Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet.Sa bukur eshte kur ne mengjes zgjohesh nga cicerimat e zogjve!Ne pranvere moti fillon te ngrohet dhe diellk na pershendet nga lart me rrezet e tij te arta.Nga ana tjeter,ndodhet dimri.Ditet e para te kesaj stine vijne me te ftohtin qe karakterizon kjo stine.Pemet zhvishen plotesisht nga gjethet.Dallendyshet shtegtojne per ne vendet e ngrohta dhe nje pjese tjeter e kafsheve bie ne gjume letargjik.Bora qe bie floke-floke i terheq femijet qe te luajne duke mos e ndjere te ftohtin e dimrit.Gjithashtu ne dimer jane dhe festat e fundvitit,per te cilat njerezit bejne shume pergatitje dhe dhurata.Moti i acarte nuk i pengon aspak njerezit per t'i festuar festat ashtu sic duhet.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
ueudewhh
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
yeuwhhhwhwh...
komunizmi demokraci...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne p...
Jeta reale e leters...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Jeta reale e letersia……………………
Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e...
Dritero agolli Isma...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, th...
mamaja dhe babai im
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
jemi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me t...
ESMERALDA DHE KUAZI...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE<KURRE MOS E GJYKO LIBRIN NGA KOPERTINA> QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA ...
Miq e shoke!
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik t...
kenget e milosaos d...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zh...
"Fshati dhe Qyteti"
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend.
Dallimi eshte vendi ku jeton ai...
Rinia ne kohen e di...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Rinia ne kohen e diktatures ishin me te perqendruar tek vetja,nuk u tregonin gjithcka prinderve te t...
dy profesiane
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema intere...
Ditet me Shi dhe Di...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre...
Komentet e fundit!
Emri:
Anonnymous
Email:
anonnymous@gmail.com
Komenti:
Ese e bukur ! Mora 10 npun me shkrim Rrofsh